Opis
Mimo, że Jekyll wykorzystuje unikalne, niespotykane w branży połączenie innowacyjnych rozwiązań, to nie jest rower, o którym się gada. To rower, na którym się jeździ.
Jekyll wymiata na podjazdach, ale kogo to obchodzi – ten rower to urodzony zjazdowiec. Każdy element został zaprojektowany z myślą o wyciśnięciu ostatniej kropli słodkiego nektaru prędkości z Twoich ulubionych stromych linii i odcinków specjalnych.
Połączenie 4-ech zawiasów z wysokim punktem obrotu, rolką prowadzącą łańcuch i indywidualną kinematyką dla każdego rozmiaru.
Serio.
Jeśli nie interesuje Cię zawieszeniowy żargon, musisz po prostu wiedzieć, że Jekyll oferuje niezrównaną płynność, stabilność i efektywność jazdy. Zawsze gotowy na jeszcze jeden zjazd.
Damper chowa się w podwójnej dolnej rurze, dzięki czemu środek ciężkości roweru jest tak nisko, jak to tylko możliwe. Obłędna stabilność, błyskawiczne zmiany linii i jedyny w swoim rodzaju wygląd.
Cóż, może nie dla Ciebie konkretnie, ale dla kogoś takiego jak Ty.
Dzięki konstrukcji Proportional Response, wszystko od układu elementów zawieszenia, przez geometrię, aż po długość tylnego trójkąta, jest zaprojektowane indywidualnie dla każdego rozmiaru w oparciu o położenie Twojego środka ciężkości.
Do zobaczenia na dole!
Rama: | All-New, 165 mm travel, Carbon, Proportional Response Tuned, Guidler idler pulley/chainguide, BSA 73, ISCG05, tapered head tube, Ai Offset |
Widelec: | RockShox Zeb Select A1, 170 mm, 15 x 110 mm thru-axle, tapered steerer, 44 mm offset |
Amortyzator tylny: | Fox Float DPX2 Performance EVOL, 205 x 65 Metric Trunnion, Air, 3-Pos adj. |
Obręcze: | WTB STX i30 TCS, 32h, tubeless ready |
Piasty: | przód: Shimano MT400, 15 x 110 mm thru-axle / tył: Shimano MT410 12 x 148 mm thru-axle |
Szprychy: | Stainless Steel, 14g |
Opony: | przód: Maxxis Assegai, 29 x 2,5″, Dual compound, EXO+ puncture protection, tubeless ready / tył: Maxxis Minion DHR II, 29 x 2,4″, EXO+, tubeless ready |
Pedały: | N/A |
Korba: | Shimano Deore 6120, 30T, 55 mm CL |
Wkład suportu: | Shimano Deore BSA 73 |
Łańcuch: | Shimano Deore 6100, 12-speed |
Kaseta: | Shimano Deore M6100, 10-51, 12-speed |
Przerzutka przednia: | N/A |
Przerzutka tylna: | Shimano Deore M6100 |
Manetki: | Shimano Deore M6100, 12-speed |
Kierownica: | Cannondale 3 Riser, 6061 Alloy, 30 mm rise, 8° sweep, 6° rise, 780 mm |
Chwyty: | N/A |
Mostek: | Cannondale 3, 6061 Alloy, 31,8, 0° |
Stery: | Integrated Sealed Bearing, Tapered |
Hamulce: | Shimano M6120 hydraulic disc, 203 / 203 mm RT64 rotors |
Dźwignie hamulca: | Shimano M6120 hydraulic disc |
Siodło: | Cannondale Stage 3 |
Wspornik siodła: | TranzX dropper, internal routing, 31,6, 130 mm |
Kolor: | Purple Haze (PRH) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
ZAWIESZENIE JAK ŻADNE INNE
Wysoki punkt obrotu sprawia, że podczas ugięcia tylna oś przemieszcza się do tyłu, lepiej połykając nierówności. Damper w dolnej rurze obniża środek ciężkości. System 4-zawiasowy zachowuje płynność i trakcję również przy hamowaniu i zapewnia efektywne pedałowanie.
GUIDLER
Guidler to połączenie rolki i prowadnicy łańcucha, które izoluje napęd od pracy zawieszenia z wysokim punktem obrotu. Dzięki temu pedałowanie jest płynne, nawet kiedy teren nie jest.
ZAWIESZENIE PROPORTIONAL RESPONSE
Praca zawieszenia jest uzależniona od położenia środka ciężkości ridera, a mimo to większość rowerów ma identyczny układ zawieszenia we wszystkich rozmiarach. Cannondale optymalizuje kinematykę zawieszenia dla każdego rozmiaru, dla najwyższej jakości pracy i wydajności.
GEOMETRIA PROPORTIONAL RESPONSE
Długa i stabilna, a przy tym w pełni dostosowana do rozmiaru. Długość tylnego trójkąta rośnie w każdym rozmiarze proporcjonalnie do przodu roweru, zapewniając centralne położenie rowerzysty między kołami i prawdziwie stworzone dla Ciebie prowadzenie.
OSŁONA RAMY I DAMPERA
Specjalna osłona dolnej rury chroni amortyzator i ramę przed uderzeniami oraz wpuszcza chłodne powietrze, a wypuszcza wodę i błoto.
PRZEWAGA DZIĘKI AI
Przesunięty układ napędu Ai pozwala uzyskać większy prześwit wahacza na opony i błoto, a także bardziej symetryczny zaplot tylnego koła dla wyższej sztywności i wytrzymałości.