Opis
Völkl Deacon 72 Black rMotion 3 GW 12 DIN są ultrazwrotne we wszystkich skrętach.
To multitalent na stoku!
Można spokojnie powiedzieć: pojęcie all-mountain wymyślono dla Deaconów.
Dzięki nim każdy narciarz o sportowych ambicjach będzie zadowolony – nieważne, czy będzie jeździł długim, krótkim, czy wąskim skrętem. Rekreacyjnie, czy sportowo, po puchu czy sztruksie. Narty Deacon o szerokości środkowej 72 mm zostały zaprojektowane dla wszystkich, którzy chcą się cieszyć jazdą carvingową każdym promieniem i lubią dać się ponieść emocjom.
Opracowane od podstaw narty Deacon 72 Black faktycznie zachwycają teraz we wszystkich promieniach skrętu, a to dzięki nowej geometrii z poszerzonym i skróconym czubkiem Tip i Tail Rocker.
Poprzez zmniejszenie szerokości środkowej o dwa milimetry można przechodzić z krawędzi na krawędź jeszcze szybciej, wkładając w to jeszcze mniej siły.
Ta wszechstronność jest możliwa przede wszystkim dzięki zastosowaniu Tailored Carbon Tips. Włókna karbonowe, nałożone w wyjątkowej technologii Völkl Tailored Fibre Placements (w skrócie TFP), optymalnie wpływają na zachowanie krawędzi. Grubość i ułożenie włókien determinują potrzebną siłę i kumulują energię tam, gdzie jest potrzebna. Szczególnie dobrze widać to po dynamicznej reakcji dziobów. Oznacza to stopniową, precyzyjność sterowność już w pierwszej fazie skrętu, odpowiednio do stopnia wejścia na krawędź. Do tego dochodzi fakt, że ta konstrukcja pozwala na zmniejszenie masy bez jakiejkolwiek utraty stabilności.
Last but not least, technologia TFP pozwala konstruktorom Völkl dopasować wszystkie długości specjalnie do wymagań grup docelowych.
Do produkcji przedniej i tylnej części narty z całej serii Deacon wykorzystano 3D.Glass.
We wnętrzu znajduje się ceniony rdzeń Multilayer Woodcore z mieszanką drewna topoli i buku.
Dwie warstwy titanalu na całej powierzchni nart dbają o zwinność narty.
Właściwości jezdne Deacon 72 Black poprawiły się także dzięki nowemu wiązaniu rMotion 3 GW 12 DIN.
Skrócona płyta w połączeniu z szerszym rozstawem otworów daje bardziej bezpośrednie przeniesienie siły z większym naciskiem i pozwala na szybszą zmianę krawędzi.
Kluczowa okazała się jednak rezygnacja z mocowania na stałe dwóch tylnych śrub, dzięki czemu wiązanie można swobodnie przesuwać.
Narta porusza się harmonijnie z lepszym trzymaniem krawędzi na całej linii ugięcia i nie jest blokowana.
Na nartach Deacon 72 Black można skręcać z odczuwalnie mniejszą siłą.
Brak przesady rządzi – narty Deacon 72 Black produkowane są w kolorze szlachetnej, metalicznej czerni, a wycięcia w logo pozwalają zobaczyć włókna karbonowe Tailored Carbon Tips.
NARTY SPRZEDAJEMY RAZEM Z WIĄZANIAMI MARKER RMOTION 3 GW 12 DIN.
SPECYFIKACJA:
- Charakter nart: all-mountain;
- Poziom użytkownika: ambitny, ekspert;
- Płeć: mężczyzna;
- Konstrukcja: Tip & Tail Rocker;
- Rdzeń: Multilayer Woodcore;
- Drewno: buk (66%) & topola (33%);
- Materiał ślizgu: P-Tex 4504;
- Ślizg strukturalny;
- Ścianki boczne: pełne;
- Wzmocnienia: pełne Titanal, 2 warstwy;
- Metalowy ochraniacz na czubek;
- Wiązania: rMotion 3 GW 12 DIN;
- Kąty krawędzi: 1,4° / 87,6°;
- Niezawodność na twardym śniegu: bardzo mocna;
- Wszechstronność w każdych warunkach: mocna;
- Dostosowane do jazdy w puchu: nie;
- Dynamika długich skrętów: mocna;
- Zwinność w krótkich skrętach: bardzo mocna;
- Kolor: Dark Blue / Metallic Silver;
- Sezon: zima 23’/24′.
TECHNOLOGIE:
- 3D.GLASS:
W porównaniu do klasycznych konstrukcji szklanych, trójwymiarowe i wielokrotnie złożone warstwy szkła w dziobie i w obszarze ogona zapewniają lepsze trzymanie krawędzi i żywsze odbicie na zakrętach.
1) 3D.GLASS zintegrowano z czubkiem i ogonem narty, z kolei płaskie szkło pod wiązaniem sprawia, że środek jest bardziej miękki. Zmienne skręcanie przy dowolnej prędkości;
2) SZKŁO NAD ŚCIANĄ BOCZNĄ zapewnia dodatkowe wsparcie dla doskonałej przyczepności krawędzi na oblodzonych stokach;
3) PIONOWE SZKŁO W OBSZARZE TIPA I TAILA – więcej pop’u dla szybszej zmiany krawędzi na krawędź.
- BASE P-TEX 4504:
Spiekana masa polietylenu o bardzo wysokiej gęstości – poza dużą odpornością na ścieranie i doskonałą absorpcją wosku, P-Tex 4504 jest wyjątkowo szybki i jest używany wyłącznie w najwyższych modelach nart wyścigowych. Materiał został ulepszony specjalnymi dodatkami, dzięki czemu jest termiczny i jest elektro-przewodnikiem, co zapewnia szybki poślizg i maksymalną prędkość w czasie wyścigów.
- FULL SIDEWALL:
Bezpośredni i silny przekaz mocy z pełnej długości sidewall’a.
- FULL SIDEWALL ABS:
Specyficzna substancja syntetyczna całej ściany bocznej umożliwia precyzyjne i bezpośrednie przenoszenie mocy.
- FULL TITANAL:
Tytanal sprawia, że jazda jest zwinna i dynamiczna. Szczególnie fani twardego, szybkiego i agresywnego stylu jazdy skorzystają z zalet tej konstrukcji.
- MULTILAYER WOODCORE 1:
- TAILORED CARBON TIPS:
Nowe, karbonowe dzioby idealnie dostosowane do potrzeb użytkowników – czyli właśnie Tailored Carbon Tips – powstają podczas innowacyjnego procesu produkcyjnego, w ramach którego pojedyncze włókna węglowe umieszczane są na materiale nośnym. Dzięki temu można umieścić je dokładnie wzdłuż linii oddziaływania sił, co zwłaszcza w przypadku dziobów nart otwiera świat zupełnie nowych możliwości. Dzioby mają zasadniczy wpływ na zachowanie nart podczas jazdy. Zastosowanie włókien o konkretnej grubości oraz ich rozmieszczenie z dokładnością co do milimetra pozwala idealnie dostosować sztywność, skręt, a tym samym właściwości nart. Włókna sprawiają, że siły dynamiczne zostają doprowadzone do tych obszarów nart, w których są potrzebne. Zastosowane w nartach, widoczne z zewnątrz Tailored Carbon Tips są lekkie, umożliwiają płynne reakcje dziobów przy mniejszym nakładzie siły, a ponadto szybko gromadzą energię. Tym samym skrojone na miarę, karbonowe dzioby wyznaczają nowe standardy w dziedzinie precyzji, bezpośredniej reakcji oraz czerpania radości z aktywnego zjazdu.
- TIP & TAIL ROCKER:
- WOODCORE:
W odróżnieniu od Dual Woodcore, w tej narcie znajduje się pojedynczy drewniany rdzeń w środkowej jej części.
- RMOTION 3 GW:
Ekskluzywny system wiązań płytkowych Marker Völkl do wysokiej klasy nart stokowych. Korzyści to: płynne i spójne driftowanie przy umiarkowanej prędkości i ciaśniejsze zakręty przy mniejszym wysiłku, przy wyższych prędkościach.