MARKA | MARIN |
MODEL | ALPINE TRAIL CARBON 1 |
PŁEĆ | MĘSKA |
ROZMIAR KOŁA | 29" |
KOLEKCJA | 2023 |
KOD PRODUKTU |
Enduro & all mountain.
Alpine Trail Carbon 1 to rasowy sprzęt do enduro, który dzięki swojej nowoczesnej geometrii pozwoli Ci pojechać tam, gdzie kiedyś trzeba było zabrać rower zjazdowy.
Epickie dni w górach, gdzie skok zawieszenia i geometria są najważniejsze.
Zbudowany do agresywnej jazdy przekraczającej Twoje dotychczasowe granice.
Jazda i wyścigi w stylu enduro.
Wielki rower, wielkie koła, wielki fun.
Alpine Trail Carbon 1 to 29er z pełnym zawieszeniem dla fanów jazdy enduro, kochających spędzać na rowerze całe dnie i czerpiących fun z jazdy na odcinkach DH.
Wielkie góry, epickie przełęcze i całodniowa jazda po górskich szlakach. Jeśli Twoje życie napędzają górskie przygody, które podsyca jazda grawitacyjna, to nie szukaj już dalej. Już od 2021 roku linia Alpine Trail została gruntownie przeprojektowana w oparciu o progresywne standardy. Bardzo doceniane zawieszenie MultiTrac otrzymało zupełnie nowy przedni trójkąt, który jest znacznie dłuższy, kąt główki został wypłaszczony, zaś rura podsiodłowa jest teraz bardziej stroma. Alpine Trail nadal toczy się na kołach 29 cali, dzięki którym podbijesz każdy górski szlak.
Rama: ? | Unidirectional Carbon Fiber Front Triangle, Series 4 Alloy Rear End, 29” Wheels, 150 mm Travel MultiTrac Suspension Platform, Internal Dropper Post and Rear Derailleur Housing, Chainstay Mounted Post Mount Disc Brake, 148 x 12 mm Boost Thru- Axle, 73 mm Threaded BB w/ ISCG05 Tabs |
Widelec: ? | RockShox Yari RC, 29”, 160 mm of Travel, Air Sprung, Debonair, Rebound and Compression Adjust, Fast Black Stanchions, 110 x 15 mm Maxle Stealth, 42 mm Offset |
Amortyzator tylny: ? | RockShox Deluxe Select+ RT, Debonair Air Spring, 2 Position Compression Adjustment, Rebound Adjustment, 205 x 65 mm, Trunnion Upper Mount, M8 x 25 mm Lower Mount |
Obręcze: ? | Marin, Double Wall Alloy, 29 mm Inner, Pinned Joint, Disc Specific, 32H, Tubeless Compatible |
Piasty: ? | przód: Forged Aluminum, 110 x 15 mm, Disc, Disc, tył: Forged Aluminum, 148 x 12 mm, Disc, Microspline Freehub Body |
Szprychy: ? | 14g Black Stainless Steel |
Opony: ? | Maxxis Assegai 29 x 2.5”, Tubeless Compatible |
Pedały: ? | N/A |
Korba: ? | FSA Comet Heavy Duty, Modular 1x, 32T Direct Mount Chainring, MegaTooth Technology, Boost Spacing |
Wkład suportu: ? | Mego EXO 73 mm BSA |
Łańcuch: ? | KMC X-12 Silver and Black |
Kaseta: ? | Shimano, Deore M6100 12-Speed, 10-51T |
Przerzutka przednia: ? | N/A |
Przerzutka tylna: ? | Shimano SLX, 12-Speed, SGS |
Manetki: ? | Shimano Deore, 12-Speed, SL-6100 |
Kierownica: ? | Marin Mini-Riser, 6061 Double Butted Aluminum, 780 mm Width, 28 mm Rise, 5º Up, 9º Back |
Chwyty: ? | Marin Single Clamp Locking |
Mostek: ? | Marin 3D Forged Alloy, 35 mm |
Stery: ? | FSA No 57, Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8" x 1 1/2” |
Hamulce: ? | przód: TRP Slate EVO, 4-Piston Hydraulic Disc Brake, 203 mm Rotor, tył: TRP Slate EVO, 4-Piston Hydraulic Disc Brake, 180 mm Rotor |
Dźwignie hamulca: ? | TRP Slate EVO |
Siodło: ? | Marin Speed Concept |
Wspornik siodła: ? | TranzX, YSP23JL, 1x Remote, Size S 125 mm Travel, Size M and L 150 mm Travel, Size XL 175 mm Travel, 30,9 mm |
Kolor: ? | Black/grey (czarny/szary) |
Dzięki zastosowaniu wysokomodułowych włókien węglowych, modele Alpine Trail Carbon 1 i 2 tworzą konstrukcję typu monocoque. Czyni to najmocniejszą i najsztywniejszą konstrukcję enduro spod szyldu Alpine Trail.
Sercem zawieszenia Alpine Trail Carbon 1 jest kuty jednoczęściowy rocker łączący wahacz z damperem. Dzięki temu rower posiada bardzo wysoką sztywność boczną zapewniającą Ci płynną jazdę w nawet najbardziej ekstremalnych warunkach.
Dzięki zastosowaniu sztywnego rockera, zawieszenie w Alpine Trail nie wymaga dodatkowego wspornika usztywniającego na górnych widełkach. W ten sposób osiągnięto bardzo duży prześwit dla opony oraz skrócono chainstay, czyli tylne widełki. A co za tym idzie Twoja jazda na technicznych zjazdach będzie jeszcze płynniejsza i szybsza.
Alpine Trail Carbon 1 ma bardzo płaski kąt główki ramy (63.5º), a zarazem stromy kąt rury podsiodłowej (78º). Jednocześnie długoćć roweru (reach) przesuwa Cię podczas jazdy mocno do przodu. Wszystko po to, aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy w terenie górskim. Dzięki temu rower podjeżdża lepiej niż kiedykolwiek dotąd, oferując zarazem maksymalną pewność i stabilność na zjazdach.