MARKA | CANNONDALE |
MODEL | SCALPEL CARBON 3 |
PŁEĆ | MĘSKA |
ROZMIAR KOŁA | 29" |
KOLEKCJA | 2023 |
KOD PRODUKTU |
Otwarte granice możliwości.
Stworzony do XXC.
Najbardziej dopracowany rower do ścigania się na wyboistych i trudnych technicznie trasach współczesnego XC. To aktualnie najlżejszy i najbardziej sztywny zarazem full do XC na rynku, z radykalną geometrią, która pozwoli Ci królować na podjazdach i zostawiać konkurencję w tyle na zjazdach.
Rama: ? | All-New, 100 mm travel, BallisTec Carbon, Proportional Response Tuned, FlexPivot Chainstay, PF30-83, Tapered Headtube,Speed Release 12 mm thru axle, Ai Offset, Stash compatible |
Widelec: ? | Lefty Ocho, 100 mm, Chamber Damper with remote lockout, OppO Spring System, tapered steerer, 55 mm offset |
Amortyzator tylny: ? | Fox Float DPS Performance Elite EVOL, remote lockout, adjustable rebound |
Obręcze: ? | Stan's NoTubes Crest S1, 28h, tubeless ready |
Piasty: ? | front: Lefty 60, rear: Shimano MT510 12 x 148 |
Szprychy: ? | DT Swiss Champion |
Opony: ? | front: Schwalbe Racing Ralph Performance, 29 x 2,25", Addix Compound, tubeless ready, rear: Schwalbe Racing Ralph Performance, 29 x 2,25", Addix Compound, tubeless ready |
Pedały: ? | N/A |
Korba: ? | HollowGram, BB30a, OPI SpideRing, 34T, Ai offset |
Wkład suportu: ? | Cannondale Alloy PressFit30 |
Łańcuch: ? | Shimano SLX, 12-speed |
Kaseta: ? | Shimano SLX, 10-51, 12-speed |
Przerzutka przednia: ? | N/A |
Przerzutka tylna: ? | Shimano Deore XT |
Manetki: ? | Shimano SLX, 12-speed |
Kierownica: ? | Cannondale 2 Flat, butted 2014 Alloy, 31,8 mm, 3° rise, 8° sweep, 760 mm |
Chwyty: ? | N/A |
Mostek: ? | Cannondale 3, 6061 Alloy, 31,8, 7° |
Stery: ? | Integrated, 1-1/8 to 1,5", sealed angular contact bearings |
Hamulce: ? | Shimano Deore M6000 hydraulic disc, 160 / 160 mm RT54 rotors |
Dźwignie hamulca: ? | Shimano Deore M6000 hydraulic disc |
Siodło: ? | Prologo Dimension NRD, STN rails |
Wspornik siodła: ? | Cannondale 2, 7075 Alloy, 31,6 x 400 mm |
Kolor: ? | Mercury (MRC) |
Najbardziej zaawansowane zawieszenie XC na rynku. Podczas, gdy inni poświęcają jakość pracy dla niższej masy, nasz opatentowany system FlexPivot zapewnia jedno i drugie. Jest niezwykle lekki i oferuje doskonałą przyczepność, przyspieszenie i kontrolę. Dzięki temu możesz jechać w pełnym gazie zawsze i wszędzie. Bo większa prędkość to większa frajda!
Progresywna geometria Scalpela idzie o krok dalej. Kąt główki ramy zmalał o 1,5°, a rura podsiodłowa jest o 1° bardziej stroma, przekładając się na agresywny charakter, błyskawiczne reakcje i stabilność w każdych warunkach, niezależnie od tego, czy jesteś na trasie Pucharu Świata XC, czy na ulubionym lokalnym szlaku.
Ważąca nieco ponad 1900 g z damperem rama Scalpela jest jedną z najlżejszych w historii ram amortyzowanych. Niesamowite zawieszenie, wzorowe prowadzenie i niska waga - to przepis na zwycięstwo.
Lefty to po prostu najbardziej zaawansowany, najbardziej czuły i najbardziej precyzyjny ultralekki widelec na rynku. Niepowtarzalna konstrukcja pozwoli Ci płynąć po nierównościach w pełnej kontroli.