Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461

MERIDA BIG NINE 300 LITE METTALIC TEAL (BLACK)

MERIDA BIG NINE 300 LITE METTALIC TEAL (BLACK) Zobacz większe

Cena:

4 719 zł

5 899 zł

-20%

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO DEORE SHADOW
  • AMORTYZATOR SR SUNTOUR XCR LOR Air 100 mm
  • KORBA SHIMANO DEORE M4100 36-26
  • RAMA BIG NINE TFS BC-SINGLE BOOST PF
  • OBIE SZTYWNE OSIE BOOST

MERIDA BIG NINE 300 LITE METTALIC TEAL (BLACK)
Średnia ocena: 4.4 (88%)
Na podstawie: 7 ocen

Zarezerwuj produkt, skontaktujemy się z Tobą

Oblicz ratę

Opis

MARKA MERIDA
MODEL MERIDA BIG NINE 300 LITE METTALIC TEAL (BLACK)
PŁEĆ MĘSKA
ROZMIAR KOŁA 29"
KOLEKCJA 2022
KOD PRODUKTU

O produkcie

Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 300 Lite to nowy hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą Lite w standardzie Boost, o sportowej geometrii, inspirowany karbonowymi Big.Nine’ami. To świetna propozycja m.in. jako niezawodny roweru MTB ze świetną ramą i ewentualną możliwością rozbudowy go w przyszłości. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a odpowiednią amortyzację powietrzny widelec SR Suntour XCR LOR Air 100 mm z blokadą na kierownicy. Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać także na napędzie z nową grupą Shimano Deore 2 x 10 oraz hydraulicznych hamulcach tarczowych Shimano MT-200/Tektro 275. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort. Niskie opory toczenia osiągniesz dzięki oponom Maxxis Ikon. Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!

Specyfikacja techniczna

Rama: ? BIG.NINE LITE aluminium
Widelec: ?
SR SUNTOUR XCR LOR Air 100 mm 15x100 z blokadą z kierownicy
Amortyzator tylny: ? N/A
Obręcze: ? MERIDA COMP CC 20 IWR
Piasty: ? Shimano MT400-B 110x15/148x12 32H Centerlock
Szprychy: ? N/A
Opony: ? Maxxis Ikon 29er 2.2 zwijana
Pedały: ? N/A
Korba: ? Shimano Deore M4100 36-26
Wkład supportu: ? Shimano BBMT500PA
Łańcuch: ? KMC X10
Kaseta: ? Shimano Deore M4100 11-42 10S
Przerzutka przednia: ? Shimano Deore E-type
Przerzutka tylna: ? Shimano Deore M4120 Shadow 10s
Manetki: ? Shimano Deore SL-M4100 Shadow+
Kierownica: ? Merida Expert CC 720 R10
Chwyty: ? N/A
Mostek: ? Merida Comp 31.8 6
Stery: ? MERIDA M4455
Hamulce: ? Shimano MT-200 lub Tektro M275
Dźwignie hamulca: ? N/A
Siodło: ? Merida Comp CC
Wspornik siodła: ? MERIDA COMP CC 30.9
Kolor: ? Matt Black

Więcej informacji

  • NOWOCZESNA GEOMETRIA

Modele karbonowe i wykonane z lekkiego stopu aluminium mają 422-mm zasięg, ostry 73,5-stopniowy kąt rury podsiodłowej 70-stopniowy kąt główki ramy i 80-mm mostek (BIG NINE-M). Takie wartości składają się na nowoczesną geometrię XC. Agresywna zwinność łączna się z siłą spokoju, w sam raz n dzisiejsze wymagane trasy.

  • TECHNOLOGIA BOOST

Wszystkie karbonowe wersje BIG NINE i wybrane aluminiowe wykorzystują technologie Boost w tylnym kole i, w wielu modelach, także w przednim kole. 148-mm standard piast z tyłu i 110-mm z przodu daje bardziej płaski kąt szprych, co zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koło. To duża korzyść na wymagających trasach.

  • SMART ENTRY

Specjalny system blokuje wewnętrznie prowadzone przewody pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie trzeba się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa staje się wyboista. Wszystkie wloty w tym systemie są całkowicie wymienne, dlatego jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

  • GOTOWY NA REGULOWANĄ SZTYCĘ

Wszystkie modele BIG NINE aż do wersji 100 mają 30,9-mm sztycę i większą powierzchnie połączenia w okolicach rury górnej i podsiodłowej. Dzięku temu bez problemu można w rowerze zamontować regulowaną sztycę, coraz popularniejszą w świecie hardtaili.

  • NOWA RAMA BIG NINE TFS

Rama BIG NINE TFS została całkowicie przeprojektowana na sezon 2018. Smukłe rury dają nie tylko nowy wygląd , ale także łagodniejszą geometrię z krótszą górną rurą i wyższą główką ramy. Łagodniejszej geometrii towarzyszą dodatkowe udogodnienia: stopka i mocowania błotników.

  • KARBONOWA SZTYC S-FLEX

Specjalna sztyca S-Flex jest wykonana z karbonu, który sam w sobie ma właściwości tłumienia drgań. Nadaliśmy jej kształt, który dodatkowo zwiększa elastyczność i komfort. Jest ona dostępna w wybranych modelach i razem z rurami Flex Stay zapewnia wyjątkową wygodę.

GEOMETRIA

merida-drawing-geometries-2018.svg?p3

Rozmiar ramy S M L XL XXL
Rozmiar opon 29" 29" 29" 29" 29"
Rozmiar ramy [cm] 38 44 48 53 58
ST - rura podsiodłowa [mm] 382 444 483 532 584
TT - długość ramy [mm] 585 605 625 645 665
CS - dolne rury tylnego trójkąta [mm] 433 433 433 433 433
HTA - kąt główki ramy [stopnie] 70 70 70 70 70
STA - kąt rury podsiodłowej [°] 73.5 73.5 73.5 73.5 73.5
Bd - położenie środka supportu [mm] 65 65 65 65 65
Ht - wysokość główki ramy [mm] 95 100 110 125 145
Fl - długość widelca [mm] 506 506 506 506 506
R - reach - zasięg [mm] 403 422 439 455 469
S - stack - wysokość ramy [mm] 614 619 628 642 661
WB - baza kół [mm] 1080 1100 1121 1142 1163
Sh - wysokość górnej rury od podłoża - przekrok [Mm] 688 740 771 816 859

Opinie

Napisz opinię

MERIDA BIG NINE 300 LITE METTALIC TEAL (BLACK)

MERIDA BIG NINE 300 LITE METTALIC TEAL (BLACK)

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO DEORE SHADOW
  • AMORTYZATOR SR SUNTOUR XCR LOR Air 100 mm
  • KORBA SHIMANO DEORE M4100 36-26
  • RAMA BIG NINE TFS BC-SINGLE BOOST PF
  • OBIE SZTYWNE OSIE BOOST

Produkty powiązane

PayPal Check out
Merida
Le grand
Cannondale
Cube
Schwinn
Kross