Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461

MERIDA BIG.NINE 300 LITE MATT BLACK

MERIDA BIG.NINE 300 LITE MATT BLACK Zobacz większe

Cena:

4 719 zł

5 899 zł

-20%

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

NAJWAŻNIEJSZE CECHY:

  • PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO DEORE SHADOW
  • AMORTYZATOR: SR SUNTOUR XCR LOR Air 100 mm
  • KORBA: SHIMANO DEORE M4100 36-26
  • RAMA: BIG NINE TFS BC-SINGLE BOOST PF
  • OBIE SZTYWNE OSIE BOOST

MERIDA BIG.NINE 300 LITE MATT BLACK
Średnia ocena: 4.3 (86%)
Na podstawie: 9 ocen

Ostatnie egzemplarze!

Oblicz ratę

Opis

MARKA MERIDA
MODEL BIG.NINE 300 LITE
PŁEĆ MĘSKA
ROZMIAR KOŁA 29"
KOLEKCJA 2023
KOD PRODUKTU

O produkcie

Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili.

Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy, jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida.

Big.Nine 300 Lite to nowy hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą Lite w standardzie Boost, o sportowej geometrii, inspirowany karbonowymi Big.Nine’ami.

To świetna propozycja m.in. jako niezawodny roweru MTB ze świetną ramą i ewentualną możliwością rozbudowy go w przyszłości.

Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a odpowiednią amortyzację powietrzny widelec SR Suntour XCR LOR Air 100 mm z blokadą na kierownicy.

Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać także na napędzie z nową grupą Shimano Deore 2 x 10 oraz hydraulicznych hamulcach tarczowych Shimano MT-200/Tektro 275.

W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło.

Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort.

Niskie opory toczenia osiągniesz dzięki oponom Maxxis Ikon.

Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!

Specyfikacja techniczna

Rama: ? BIG.NINE LITE, aluminium
Widelec: ?
SR Suntour XCR32 RLR Air
Amortyzator tylny: ? N/A
Obręcze: ? MERIDA COMP CC
Piasty: ? Shimano MT400-B
Szprychy: ? N/A
Opony: ? Maxxis Ikon 29
Pedały: ? VP VPE-891
Korba: ? Shimano Deore M-4100-2
Wkład suportu: ? Shimano BB-MT500-PA, pressfit
Łańcuch: ? KMC X10
Kaseta: ? Shimano Deore M4100
Przerzutka przednia: ? Shimano Deore
Przerzutka tylna: ? Shimano Deore M4120 Shadow
Manetki: ? Shimano Deore M5100, Shimano Deore M4100
Kierownica: ? Merida Expert CC
Chwyty: ? N/A
Mostek: ? Merida Comp CC
Stery: ? MERIDA M4455
Hamulce: ? Tektro M275, tarcze hamulcowe: Shimano RT10
Dźwignie hamulca: ? N/A
Siodło: ? Merida Comp SL, obejma podsiodłowa: MERIDA COMP CC
Wspornik siodła: ? M/A
Kolor: ? Matt Black

Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.

Więcej informacji

  • NOWOCZESNA GEOMETRIA

Modele karbonowe i wykonane z lekkiego stopu aluminium mają 422-milimetrowy zasięg, ostry 73,5-stopniowy kąt rury podsiodłowej, 70-stopniowy kąt główki ramy i 80-milimetrowy mostek. Takie wartości składają się na nowoczesną geometrię XC. Agresywna zwinność łączna się z siłą spokoju, w sam raz na dzisiejsze wymagane trasy.

  • TECHNOLOGIA BOOST

Wszystkie karbonowe wersje Big.Nine i wybrane aluminiowe wykorzystują technologie Boost w tylnym kole i - w wielu modelach - także w przednim kole. 148-milimetrowy standard piast z tyłu i 110-milimetrowy z przodu daje bardziej płaski kąt szprych, co zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koło. To duża korzyść na wymagających trasach.

  • SMART ENTRY

Specjalny system blokuje wewnętrznie prowadzone przewody pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie trzeba się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa staje się wyboista. Wszystkie wloty w tym systemie są całkowicie wymienne, dlatego jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

  • GOTOWY NA REGULOWANĄ SZTYCĘ

Wszystkie modele Big.Nine mają 30,9-milimetrową sztycę i większą powierzchnię połączenia w okolicach rury górnej i podsiodłowej. Dzięki temu bez problemu można w rowerze zamontować regulowaną sztycę, coraz popularniejszą w świecie hardtaili.

  • NOWA RAMA BIG NINE TFS

Rama Big.Nine TFS została całkowicie przeprojektowana na sezon 2018. Smukłe rury dają nie tylko nowy wygląd , ale także łagodniejszą geometrię z krótszą górną rurą i wyższą główką ramy. Łagodniejszej geometrii towarzyszą dodatkowe udogodnienia: stopka i mocowania błotników.

  • KARBONOWA SZTYCA S-FLEX

Specjalna sztyca S-Flex jest wykonana z karbonu, który sam w sobie ma właściwości tłumienia drgań. Producent nadał jej kształt, który dodatkowo zwiększa elastyczność i komfort. Jest ona dostępna w wybranych modelach i razem z rurami Flex Stay zapewnia wyjątkową wygodę.

GEOMETRIA

                                           merida-drawing-geometries-2018.svg?p3

                                           

Opinie

Napisz opinię

MERIDA BIG.NINE 300 LITE MATT BLACK

MERIDA BIG.NINE 300 LITE MATT BLACK

NAJWAŻNIEJSZE CECHY:

  • PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO DEORE SHADOW
  • AMORTYZATOR: SR SUNTOUR XCR LOR Air 100 mm
  • KORBA: SHIMANO DEORE M4100 36-26
  • RAMA: BIG NINE TFS BC-SINGLE BOOST PF
  • OBIE SZTYWNE OSIE BOOST

Produkty powiązane

PayPal Check out
Merida
Le grand
Cannondale
Cube
Schwinn
Kross