Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461

MERIDA BIG NINE 300 ORANGE (BLACK)

MERIDA BIG NINE 300 ORANGE (BLACK) Zobacz większe

Cena:

3 759 zł

4 699 zł

-20%

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO XT RD-M781
  • AMORTYZATOR SUNTOUR 29 AIR LOR 100
  • KORBA FSA ALFA DRIVE 36-22
  • RAMA BIG NINE TFS BC-S
  • PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO DEORE M618

MERIDA BIG NINE 300 ORANGE (BLACK)
Średnia ocena: 4.4 (88%)
Na podstawie: 9 ocen

Zarezerwuj produkt, skontaktujemy się z Tobą

Oblicz ratę

Opis

MARKA MERIDA
MODEL MERIDA BIG NINE 300 ORANGE (BLACK)
PŁEĆ MĘSKA
ROZMIAR KOŁA 29"
KOLEKCJA 2022
KOD PRODUKTU

O produkcie

Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 300 to model z ramą TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, szeroki zakres przełożeń sprawdzony napęd Shimano Deore 2 x 10, a jazdę po nierównościach ułatwi powietrzny amortyzator SR Suntour XCR32 LOR. Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT-200/Tektro M275. W walce z przeszkodami pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC, a niskie opory toczenia zapewnią opony Maxxis Ikon. Niezależnie od tego, czy wybierasz się na szybki trening, czy na spokojną wycieczkę, Big.Nine 300 będzie dla Ciebie odpowiednim partnerem.

Specyfikacja techniczna

Rama: ? Big NINE TFS BC-S
Widelec: ? Suntour XCR LOR Air 100 mm blokada
Amortyzator tylny: ? N/A
Obręcze: ? Merida Big Nine Comp CC
Piasty: ? Shimano TX505 100x9 32H Centerlock
Szprychy: ? N/A
Opony: ? Maxxis Ikon 29er 2.2 zwijana
Pedały: ? N/A
Korba: ? Shimano Deore M-4100-2 36-26
Wkład supportu: ? Shimano BB52 BSA
Łańcuch: ? KMC X10
Kaseta: ? Shimano Deore M4100 11-42 10S
Przerzutka przednia: ? Shimano Deore M618
Przerzutka tylna: ? Shimano Deore M6120 Shadow
Manetki: ? Shimano Deore SL-M6100
Kierownica: ? Merida Expert CC 720 R10
Chwyty: ? N/A
Mostek: ? Merida Comp 31.8.7
Stery: ? N/A
Hamulce: ? Shimano M315
Dźwignie hamulca: ? Shimano M315
Siodło: ? MERIDA COMP CC
Wspornik siodła: ? MERIDA COMP CC
Kolor: ? METALLIC BLUE (RED)

Więcej informacji

  • NOWOCZESNA GEOMETRIA

Modele karbonowe i wykonane z lekkiego stopu aluminium mają 422-mm zasięg, ostry 73,5-stopniowy kąt rury podsiodłowej 70-stopniowy kąt główki ramy i 80-mm mostek (BIG NINE-M). Takie wartości składają się na nowoczesną geometrię XC. Agresywna zwinność łączna się z siłą spokoju, w sam raz n dzisiejsze wymagane trasy.

  • TECHNOLOGIA BOOST

Wszystkie karbonowe wersje BIG NINE i wybrane aluminiowe wykorzystują technologie Boost w tylnym kole i, w wielu modelach, także w przednim kole. 148-mm standard piast z tyłu i 110-mm z przodu daje bardziej płaski kąt szprych, co zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koło. To duża korzyść na wymagających trasach.

  • SMART ENTRY

Specjalny system blokuje wewnętrznie prowadzone przewody pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie trzeba się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa staje się wyboista. Wszystkie wloty w tym systemie są całkowicie wymienne, dlatego jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

  • GOTOWY NA REGULOWANĄ SZTYCĘ

Wszystkie modele BIG NINE aż do wersji 100 mają 30,9-mm sztycę i większą powierzchnie połączenia w okolicach rury górnej i podsiodłowej. Dzięku temu bez problemu można w rowerze zamontować regulowaną sztycę, coraz popularniejszą w świecie hardtaili.

  • NOWA RAMA BIG NINE TFS

Rama BIG NINE TFS została całkowicie przeprojektowana na sezon 2018. Smukłe rury dają nie tylko nowy wygląd , ale także łagodniejszą geometrię z krótszą górną rurą i wyższą główką ramy. Łagodniejszej geometrii towarzyszą dodatkowe udogodnienia: stopka i mocowania błotników.

  • KARBONOWA SZTYC S-FLEX

Specjalna sztyca S-Flex jest wykonana z karbonu, który sam w sobie ma właściwości tłumienia drgań. Nadaliśmy jej kształt, który dodatkowo zwiększa elastyczność i komfort. Jest ona dostępna w wybranych modelach i razem z rurami Flex Stay zapewnia wyjątkową wygodę.

GEOMETRIA

merida-drawing-geometries-2018.svg?p3

Rozmiar ramy S M L XL XXL
Rozmiar opon 29" 29" 29" 29" 29"
Rozmiar ramy [cm] 37 43 47 51 56
ST - rura podsiodłowa [mm] 370 430 470 510 560
TT - długość ramy [mm] 570 590 610 630 650
CS - dolne rury tylnego trójkąta [mm] 440 440 440 440 440
HTA - kąt główki ramy [stopnie] 70 70 70 70 70
STA - kąt rury podsiodłowej [°] 73 73 73 73 73
Bd - położenie środka supportu [mm] 60 60 60 60 60
Ht - wysokość główki ramy [mm] 100 115 130 145 160
Fl - długość widelca [mm] 506 506 506 506 506
R - reach - zasięg [mm] 382 398 414 429 445
S - stack - wysokość ramy [mm] 614 628 642 656 670
WB - baza kół [mm] 1069 1090 1110 1131 1152
Sh - wysokość górnej rury od podłoża - przekrok [Mm] 679 727 763 800 843

Opinie

Napisz opinię

MERIDA BIG NINE 300 ORANGE (BLACK)

MERIDA BIG NINE 300 ORANGE (BLACK)

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO XT RD-M781
  • AMORTYZATOR SUNTOUR 29 AIR LOR 100
  • KORBA FSA ALFA DRIVE 36-22
  • RAMA BIG NINE TFS BC-S
  • PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO DEORE M618
PayPal Check out
Merida
Le grand
Cannondale
Cube
Schwinn
Kross