Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461

MERIDA BIG.NINE 500 LITE BLUE

MERIDA BIG.NINE 500 LITE BLUE Zobacz większe

Cena:

5 199 zł

6 499 zł

-20%

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

NAJWAŻNIEJSZE CECHY:

  • PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO DEORE SHADOW
  • AMORTYZATOR: MANITOU MARKHOR COMP
  • KORBA: SHIMANO DEORE M6100 34-24
  • RAMA: BIG.NINE TFS BC-SINGLE BOOST PF
  • OBIE SZTYWNE OSIE BOOST

MERIDA BIG.NINE 500 LITE BLUE
Średnia ocena: 4.0 (80%)
Na podstawie: 4 ocen

Ostatnie egzemplarze!

Oblicz ratę

Opis

MARKA MERIDA
MODEL BIG.NINE 500 LITE
PŁEĆ MĘSKA
ROZMIAR KOŁA 29"
KOLEKCJA 2023
KOD PRODUKTU

O produkcie

Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili.

Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida.

Big.Nine 500 Lite to hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą w standardzie Boost, o sportowej geometrii, inspirowany karbonowymi Big.Nine’ami.

Od kilku lat 500 Lite święci triumfy w swoim segmencie, jest też świetnie oceniany przez media.

Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a świetną amortyzację widelec Manitou Markhor Comp.

Nie tylko na wyścigach możesz polegać także na napędzie z nową grupą Shimano Deore 2 x 11.

W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła Merida Comp CC z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło.

Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort.

Niskie opory toczenia osiągniesz dzięki oponom Maxxis Ikon.

Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!

Specyfikacja techniczna

Rama: ? BIG.NINE LITE aluminium
Widelec: ?
Manitou Markhor Comp 100 mm, Offset 51 mm, 110x15 mm
Amortyzator tylny: ? N/A
Obręcze: ? MERIDA COMP CC 20 IWR
Piasty: ? Shimano MT400-B 110x15/148x12 32H Centerlock
Szprychy: ? N/A
Opony: ? Maxxis Ikon 29er 2.2 zwijana
Pedały: ? N/A
Korba: ? Shimano Deore M5100
Wkład suportu: ? Shimano BB-MT500-PA, pressfit
Łańcuch: ? KMC X11
Kaseta: ? Shimano Deore M5100
Przerzutka przednia: ? Shimano Deore
Przerzutka tylna: ? Shimano Deore M5120 Shadow+
Manetki: ? Shimano Deore M5100
Kierownica: ? Merida Expert CC
Chwyty: ? N/A
Mostek: ? Merida Comp CC
Stery: ? MERIDA M4455
Hamulce: ? Tektro M275, tarcze hamulcowe: Shimano RT10
Dźwignie hamulca: ? N/A
Siodło: ? Merida Comp SL
Wspornik siodła: ? MERIDA COMP CC
Kolor: ? Blue

Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.

Więcej informacji

  • NOWOCZESNA GEOMETRIA

Modele karbonowe i wykonane z lekkiego stopu aluminium mają 422-milimetrowy zasięg, ostry 73,5-stopniowy kąt rury podsiodłowej, 70-stopniowy kąt główki ramy i 80-milimetrowy mostek. Takie wartości składają się na nowoczesną geometrię XC. Agresywna zwinność łączna się z siłą spokoju, w sam raz na dzisiejsze wymagane trasy.

  • TECHNOLOGIA BOOST

Wszystkie karbonowe wersje Big.Nine i wybrane aluminiowe wykorzystują technologie Boost w tylnym kole i - w wielu modelach - także w przednim kole. 148-milimetrowy standard piast z tyłu i 110-milimetrowy z przodu daje bardziej płaski kąt szprych, co zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koło. To duża korzyść na wymagających trasach.

  • SMART ENTRY

Specjalny system blokuje wewnętrznie prowadzone przewody pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie trzeba się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa staje się wyboista. Wszystkie wloty w tym systemie są całkowicie wymienne, dlatego jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

  • GOTOWY NA REGULOWANĄ SZTYCĘ

Wszystkie modele Big.Nine mają 30,9-milimetrową sztycę i większą powierzchnię połączenia w okolicach rury górnej i podsiodłowej. Dzięki temu bez problemu można w rowerze zamontować regulowaną sztycę, coraz popularniejszą w świecie hardtaili.

  • NOWA RAMA BIG NINE TFS

Rama Big.Nine TFS została całkowicie przeprojektowana na sezon 2018. Smukłe rury dają nie tylko nowy wygląd , ale także łagodniejszą geometrię z krótszą górną rurą i wyższą główką ramy. Łagodniejszej geometrii towarzyszą dodatkowe udogodnienia: stopka i mocowania błotników.

  • KARBONOWA SZTYCA S-FLEX

Specjalna sztyca S-Flex jest wykonana z karbonu, który sam w sobie ma właściwości tłumienia drgań. Producent nadał jej kształt, który dodatkowo zwiększa elastyczność i komfort. Jest ona dostępna w wybranych modelach i razem z rurami Flex Stay zapewnia wyjątkową wygodę.

GEOMETRIA

Opinie

Napisz opinię

MERIDA BIG.NINE 500 LITE BLUE

MERIDA BIG.NINE 500 LITE BLUE

NAJWAŻNIEJSZE CECHY:

  • PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO DEORE SHADOW
  • AMORTYZATOR: MANITOU MARKHOR COMP
  • KORBA: SHIMANO DEORE M6100 34-24
  • RAMA: BIG.NINE TFS BC-SINGLE BOOST PF
  • OBIE SZTYWNE OSIE BOOST

Produkty powiązane

PayPal Check out
Merida
Le grand
Cannondale
Cube
Schwinn
Kross