Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461

MERIDA BIG NINE 5000 SILK TITAN (BLACK)

MERIDA BIG NINE 5000 SILK TITAN (BLACK) Zobacz większe

Cena:

10 899 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ SLX 12rz SHADOW+
  • AMORTYZATOR Rock Shox Reba RL, Offset 51mm, Taperowany
  • KORBA SHIMANO SLX M7100 32T BOOST
  • RAMA BIG NINE BC LITE CF3 BOOST PF CARBON

  • KOŁA W STANDARDZIE BOOST

MERIDA BIG NINE 5000 SILK TITAN (BLACK)
Średnia ocena: 4.0 (80%)
Na podstawie: 9 ocen

Zarezerwuj produkt, skontaktujemy się z Tobą

Oblicz ratę

Opis

MARKA MERIDA
MODEL MERIDA BIG NINE 5000
PŁEĆ MĘSKA
ROZMIAR KOŁA 29"
KOLEKCJA 2020
KOD PRODUKTU

O produkcie

MERIDA BIG NINE 5000 to określenie jednośladu MTB typu HARDTAIL. To męski rower przeznaczony do jazdy wysiłkowej w bardzo trudnym terenie. Większy moment obrotowy jest uzyskiwany w tych pojazdach przez rezygnację z tylnego amortyzatora, który zawsze część energii kolarza wkładaną w pedałowanie rozprasza. Takie jednoślady sprawdzają się doskonale wszędzie tam, gdzie trzeba przycisnąć mocno na pedały.

Specyfikacja techniczna

Rama: ? Big NINE BC lite CF3 boost PF Carbon
Widelec: ? Rock Shox Reba RL, Offset 51mm, Taperowany
Amortyzator tylny: ? N/A
Obręcze: ? Merida Expert CC
Piasty: ? FoBearing Cen 15-100 boost, Shimano Deore-12 cen boost
Szprychy: ? N/A
Opony: ? Maxxis Ikon 29er 2.2 zwijana
Pedały: ? N/A
Korba: ? SHIMANO SLX M7100 32T BOOST
Wkład supportu: ? Shimano BB71-41A pressfit
Łańcuch: ? Shimano SLX
Kaseta: ? Shimano M7100-12 10-51T
Przerzutka przednia: ? BRAK
Przerzutka tylna: ? Shimano SLX Shadow+
Manetki: ? Shimano SLX SL-M7100
Kierownica: ? Merida Expert CC 720 flat
Chwyty: ? N/A
Mostek: ? Merida Expert 31.8-6
Stery: ? FSA NO.55E
Hamulce: ? Shimano MT500
Dźwignie hamulca: ? Shimano MT500
Siodło: ? Merida Sport
Wspornik siodła: ? Merida carbon Expert SB0 30.9
Kolor: ?

Więcej informacji

  • NOWOCZESNA GEOMETRIA

Modele karbonowe i wykonane z lekkiego stopu aluminium mają 422-mm zasięg, ostry 73,5-stopniowy kąt rury podsiodłowej 70-stopniowy kąt główki ramy i 80-mm mostek (BIG NINE-M). Takie wartości składają się na nowoczesną geometrię XC. Agresywna zwinność łączna się z siłą spokoju, w sam raz n dzisiejsze wymagane trasy.

  • TECHNOLOGIA BOOST

Wszystkie karbonowe wersje BIG NINE i wybrane aluminiowe wykorzystują technologie Boost w tylnym kole i, w wielu modelach, także w przednim kole. 148-mm standard piast z tyłu i 110-mm z przodu daje bardziej płaski kąt szprych, co zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koło. To duża korzyść na wymagających trasach.

  • SMART ENTRY

Specjalny system blokuje wewnętrznie prowadzone przewody pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie trzeba się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa staje się wyboista. Wszystkie wloty w tym systemie są całkowicie wymienne, dlatego jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

  • GOTOWY NA REGULOWANĄ SZTYCĘ

Wszystkie modele BIG NINE aż do wersji 100 mają 30,9-mm sztycę i większą powierzchnie połączenia w okolicach rury górnej i podsiodłowej. Dzięku temu bez problemu można w rowerze zamontować regulowaną sztycę, coraz popularniejszą w świecie hardtaili.

  • NOWA RAMA BIG NINE TFS

Rama BIG NINE TFS została całkowicie przeprojektowana na sezon 2018. Smukłe rury dają nie tylko nowy wygląd , ale także łagodniejszą geometrię z krótszą górną rurą i wyższą główką ramy. Łagodniejszej geometrii towarzyszą dodatkowe udogodnienia: stopka i mocowania błotników.

  • KARBONOWA SZTYCA S-FLEX

Specjalna sztyca S-Flex jest wykonana z karbonu, który sam w sobie ma właściwości tłumienia drgań. Nadaliśmy jej kształt, który dodatkowo zwiększa elastyczność i komfort. Jest ona dostępna w wybranych modelach i razem z rurami Flex Stay zapewnia wyjątkową wygodę.

GEOMETRIA

TECHNOLOGIE

SMART ENTRY
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
FLEX STAY
FLEX STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.
NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
THROUGH AXLE 15-100
THROUGH AXLE 15-100
Osie thru-axle 15mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
REMOTE LOCKOUT
REMOTE LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwign na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

Opinie

Napisz opinię

MERIDA BIG NINE 5000 SILK TITAN (BLACK)

MERIDA BIG NINE 5000 SILK TITAN (BLACK)

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ SLX 12rz SHADOW+
  • AMORTYZATOR Rock Shox Reba RL, Offset 51mm, Taperowany
  • KORBA SHIMANO SLX M7100 32T BOOST
  • RAMA BIG NINE BC LITE CF3 BOOST PF CARBON

  • KOŁA W STANDARDZIE BOOST
PayPal Check out
Merida
Le grand
Cannondale
Cube
Schwinn
Kross