Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461

MERIDA BIG NINE 3000 SILK LIME/TEAL-BLUE

MERIDA BIG NINE 3000 MATT DARK SILVER(ORANGE) Zobacz większe

Cena:

9 899 zł

10 999 zł

-10%

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ Shimano XT
  • AMORTYZATOR MANITOU MARKHOR 100 TAPER REMOTE
  • KORBA Shimano XT
  • RAMA BIG NINE BC LITE CF3 BOOST PF CARBON


MERIDA BIG NINE 3000 SILK LIME/TEAL-BLUE
Średnia ocena: 4.3 (86%)
Na podstawie: 6 ocen

Zarezerwuj produkt, skontaktujemy się z Tobą

Oblicz ratę

Opis

MARKA MERIDA
MODEL BIG NINE 3000 SILK LIME/TEAL-BLUE
PŁEĆ MĘSKA
ROZMIAR KOŁA 29"
KOLEKCJA 2022
KOD PRODUKTU

O produkcie

Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 3000 to hardtail dla ambitnych amatorów. Ma lekką karbonową ramę CF3 z geometrią nastawioną na sportową jazdę. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a świetną amortyzację widelec Manitou Markhor Comp 100 mm. Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać także na napędzie z grupą Shimano Deore/XT, a szeroki zakres przełożeń zapewni Ci 12-rzędowa kaseta 10-51 z. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275. Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort. Niskie opory toczenia osiągniesz dzięki oponom Maxxis Ikon. Wsiądź na mistrzowski sprzęt i walcz o własne mistrzostwo!

Specyfikacja techniczna

Rama: ? Big NINE BC lite CF3 boost PF 92 Carbon
Widelec: ? Manitou Markhor Comp 29 100 15 tapper remote
Amortyzator tylny: ? N/A
Obręcze: ? Merida Big Nine Comp CC
Piasty: ? Shimano MT-400 B/MT-410 B
Szprychy: ? N/A
Opony: ? Maxxis Ikon 29er 2.2 zwijana
Pedały: ? N/A
Korba: ? Shimano Deore M6100 32T
Wkład supportu: ? N/A
Łańcuch: ? KMC X12
Kaseta: ? Shimano M6100 10-51t 12s
Przerzutka przednia: ? BRAK
Przerzutka tylna: ? Shimano XT M8100 Shadow+
Manetki: ? Shimano Deore M6100
Kierownica: ? Merida Expert CC 760 flat
Chwyty: ? N/A
Mostek: ? Merida Comp 31.8 6
Stery: ? N/A
Hamulce: ? Tektro M275
Dźwignie hamulca: ? Tektro M275
Siodło: ? Merida Comp SL
Wspornik siodła: ? Merida comp CC 30.9mm
Kolor: ?

Więcej informacji

  • NOWOCZESNA GEOMETRIA

Modele karbonowe i wykonane z lekkiego stopu aluminium mają 422-mm zasięg, ostry 73,5-stopniowy kąt rury podsiodłowej 70-stopniowy kąt główki ramy i 80-mm mostek (BIG NINE-M). Takie wartości składają się na nowoczesną geometrię XC. Agresywna zwinność łączna się z siłą spokoju, w sam raz n dzisiejsze wymagane trasy.

  • TECHNOLOGIA BOOST

Wszystkie karbonowe wersje BIG NINE i wybrane aluminiowe wykorzystują technologie Boost w tylnym kole i, w wielu modelach, także w przednim kole. 148-mm standard piast z tyłu i 110-mm z przodu daje bardziej płaski kąt szprych, co zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koło. To duża korzyść na wymagających trasach.

  • SMART ENTRY

Specjalny system blokuje wewnętrznie prowadzone przewody pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie trzeba się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa staje się wyboista. Wszystkie wloty w tym systemie są całkowicie wymienne, dlatego jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

  • GOTOWY NA REGULOWANĄ SZTYCĘ

Wszystkie modele BIG NINE aż do wersji 100 mają 30,9-mm sztycę i większą powierzchnie połączenia w okolicach rury górnej i podsiodłowej. Dzięku temu bez problemu można w rowerze zamontować regulowaną sztycę, coraz popularniejszą w świecie hardtaili.

  • NOWA RAMA BIG NINE TFS

Rama BIG NINE TFS została całkowicie przeprojektowana na sezon 2018. Smukłe rury dają nie tylko nowy wygląd , ale także łagodniejszą geometrię z krótszą górną rurą i wyższą główką ramy. Łagodniejszej geometrii towarzyszą dodatkowe udogodnienia: stopka i mocowania błotników.

  • KARBONOWA SZTYCA S-FLEX

Specjalna sztyca S-Flex jest wykonana z karbonu, który sam w sobie ma właściwości tłumienia drgań. Nadaliśmy jej kształt, który dodatkowo zwiększa elastyczność i komfort. Jest ona dostępna w wybranych modelach i razem z rurami Flex Stay zapewnia wyjątkową wygodę.

GEOMETRIA

Rozmiar ramy S M L XL XXL
Rozmiar opon 29" 29" 29" 29" 29"
ST - rura podsiodłowa [mm] 380 444 483 532 584
TT - długość ramy [mm] 585 605 625 645 665
CS - dolne rury tylnego trójkąta [mm] 433 433 433 433 433
HTA - kąt główki ramy [stopnie] 70 70 70 70 70
STA - kąt rury podsiodłowej [°] 73.5 73.5 73.5 73.5 73.5
Bd - położenie środka supportu [mm] 65 65 65 65 65
Ht - wysokość główki ramy [mm] 95 100 110 125 145
Fl - długość widelca [mm] 506 506 506 506 506
R - reach - zasięg [mm] 402 421 438 454 468
S - stack - wysokość ramy [mm] 617 622 631 645 664
WB - baza kół [mm] 1080 1101 1121 1142 1163
Sh - wysokość górnej rury od podłoża - przekrok [Mm] 681 744 778 819 842

Opinie

Napisz opinię

MERIDA BIG NINE 3000 SILK LIME/TEAL-BLUE

MERIDA BIG NINE 3000 SILK LIME/TEAL-BLUE

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ Shimano XT
  • AMORTYZATOR MANITOU MARKHOR 100 TAPER REMOTE
  • KORBA Shimano XT
  • RAMA BIG NINE BC LITE CF3 BOOST PF CARBON

Produkty powiązane

PayPal Check out
Merida
Le grand
Cannondale
Cube
Schwinn
Kross