MARKA | MERIDA |
MODEL | MERIDA BIG NINE400 MATT BLACK(SILVER/WHITE) |
PŁEĆ | MĘSKA |
ROZMIAR KOŁA | 29" |
KOLEKCJA | 2019 |
KOD PRODUKTU |
Męski rower MERIDA BIG NINE 300 SILK ANTHRACITE (GREEN/BLACK) należy do kategorii MTB w typie HARDTAIL. Jest on zatem wyposażony w jeden, przedni amortyzator, natomiast z tylnego w tym modelu celowo zrezygnowano, aby cyklista efektywniej mógł wykorzystywać energię mięśni swoich nóg w ciężkim terenie i przy stromych podjazdach. Dzięki temu zabiegowi energia kolarza nie jest rozpraszana przez tłumiące działania amortyzatora.
Rama: ? | Big NINE TFS BC-S |
Widelec: ? | SR Suntour 29 XCR AIR LOR 100 z blokadą |
Amortyzator tylny: ? | N/A |
Obręcze: ? | Merida Big Nine Comp CC |
Piasty: ? | Shimano Centerlock |
Szprychy: ? | N/A |
Opony: ? | Maxxis Ikon 29er 2.2 zwijana |
Pedały: ? | N/A |
Korba: ? | FSA Alfa drive 36-22 |
Wkład supportu: ? | N/A |
Łańcuch: ? | N/A |
Kaseta: ? | Shimano CS-HG50-10 11-36 |
Przerzutka przednia: ? | |
Przerzutka tylna: ? | Shimano XT RD-M781 shadow |
Manetki: ? | Shimano Deore SL-M6000 |
Kierownica: ? | Merida Expert CC 720 R10 |
Chwyty: ? | N/A |
Mostek: ? | Merida Comp 31.8.7 |
Stery: ? | N/A |
Hamulce: ? | Shimano M315 |
Dźwignie hamulca: ? | N/A |
Siodło: ? | Merida Sport |
Wspornik siodła: ? | Merida comp SBO 30.9mm |
Kolor: ? | M |
Modele karbonowe i wykonane z lekkiego stopu aluminium mają 422-mm zasięg, ostry 73,5-stopniowy kąt rury podsiodłowej 70-stopniowy kąt główki ramy i 80-mm mostek (BIG NINE-M). Takie wartości składają się na nowoczesną geometrię XC. Agresywna zwinność łączna się z siłą spokoju, w sam raz n dzisiejsze wymagane trasy.
Wszystkie karbonowe wersje BIG NINE i wybrane aluminiowe wykorzystują technologie Boost w tylnym kole i, w wielu modelach, także w przednim kole. 148-mm standard piast z tyłu i 110-mm z przodu daje bardziej płaski kąt szprych, co zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koło. To duża korzyść na wymagających trasach.
Specjalny system blokuje wewnętrznie prowadzone przewody pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie trzeba się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa staje się wyboista. Wszystkie wloty w tym systemie są całkowicie wymienne, dlatego jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
Wszystkie modele BIG NINE aż do wersji 100 mają 30,9-mm sztycę i większą powierzchnie połączenia w okolicach rury górnej i podsiodłowej. Dzięku temu bez problemu można w rowerze zamontować regulowaną sztycę, coraz popularniejszą w świecie hardtaili.
Rama BIG NINE TFS została całkowicie przeprojektowana na sezon 2018. Smukłe rury dają nie tylko nowy wygląd , ale także łagodniejszą geometrię z krótszą górną rurą i wyższą główką ramy. Łagodniejszej geometrii towarzyszą dodatkowe udogodnienia: stopka i mocowania błotników.
Specjalna sztyca S-Flex jest wykonana z karbonu, który sam w sobie ma właściwości tłumienia drgań. Nadaliśmy jej kształt, który dodatkowo zwiększa elastyczność i komfort. Jest ona dostępna w wybranych modelach i razem z rurami Flex Stay zapewnia wyjątkową wygodę.
Mr.
1