Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461

MERIDA BIG.NINE 200 MATT BLUE (WHITE)

MERIDA BIG.NINE 200 MATT BLUE (WHITE) Zobacz większe

Cena:

3 719 zł

4 649 zł

-20%

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

NAJWAŻNIEJSZE CECHY:

  • PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO DEORE
  • AMORTYZATOR: SUNTOUR XCR AIR Z BLOKADĄ
  • KORBA: SHIMANO DEORE M6100
  • RAMA: BIG NINE TFS BC-S
  • HAMULCE: HYDRAULICZNE


MERIDA BIG.NINE 200 MATT BLUE (WHITE)
Średnia ocena: 4.4 (88%)
Na podstawie: 9 ocen

Ostatnie egzemplarze!

Oblicz ratę

Opis

MARKA MERIDA
MODEL BIG.NINE 200
PŁEĆ MĘSKA
ROZMIAR KOŁA 29"
KOLEKCJA 2023
KOD PRODUKTU

O produkcie

Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili.

Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida.

Big.Nine 200 to model z ramą TFS o bardziej komfortowej geometrii, niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań.

Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras.

Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, szeroki zakres przełożeń sprawdzony napęd Shimano Deore, 2 x 10 a jazdę po nierównościach ułatwi powietrzny amortyzator SR Suntour XCR32 LOR Air 100 mm.

Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT-200/Tektro M275.

W walce z przeszkodami pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC, a niskie opory toczenia zapewnią opony Maxxis Ikon.

Niezależnie od tego, czy wybierasz się na szybki trening, czy na spokojną wycieczkę, Big.Nine 200 będzie dla Ciebie odpowiednim partnerem.

Specyfikacja techniczna

Rama: ? BIG.NINE TFS III
Widelec: ? Suntour XCR32 LOR
Amortyzator tylny: ? N/A
Obręcze: ? MERIDA COMP CC
Piasty: ? Shimano TX505
Szprychy: ? Black stainless
Opony: ? Maxxis Ikon 29
Pedały: ? VP VPE-891
Korba: ? Shimano Deore M5100, 170 mm - S, 175 mm - M i wzwyż
Wkład suportu: ? N/A
Łańcuch: ? KMC X10
Kaseta: ? Shimano Deore M4100
Dętki:
Ultralite - 29
Przerzutka tylna: ? Shimano Deore M5120 Shadow+
Manetki: ? Shimano Deore M4100
Kierownica: ? MERIDA EXPERT CC
Chwyty: ? MERIDA COMP EC
Mostek: ? MERIDA COMP CC,  S - 70 mm, M - 80 mm, L - 90 mm, XL - 100 mm, XXL - 110 mm
Stery: ? MERIDA M2345
Hamulce: ? Tektro M275, tarcze hamulcowe: Shimano RT10
Maksymalna dopuszczalna waga:
135 kg
Siodło: ? MERIDA COMP SL
Wspornik siodła: ? MERIDA COMP CC, obejma podsiodłowa: MERIDA COMP QR
Kolor: ? Matt Blue (White)

Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.

Więcej informacji

  • NOWOCZESNA GEOMETRIA

Modele karbonowe i wykonane z lekkiego stopu aluminium mają 422-milimetrowy zasięg, ostry 73,5-stopniowy kąt rury podsiodłowej, 70-stopniowy kąt główki ramy i 80-milimetrowy mostek. Takie wartości składają się na nowoczesną geometrię XC. Agresywna zwinność łączna się z siłą spokoju, w sam raz na dzisiejsze wymagane trasy.

  • TECHNOLOGIA BOOST

Wszystkie karbonowe wersje Big.Nine i wybrane aluminiowe wykorzystują technologie Boost w tylnym kole i - w wielu modelach - także w przednim kole. 148-milimetrowy standard piast z tyłu i 110-milimetrowy z przodu daje bardziej płaski kąt szprych, co zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koło. To duża korzyść na wymagających trasach.

  • SMART ENTRY

Specjalny system blokuje wewnętrznie prowadzone przewody pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie trzeba się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa staje się wyboista. Wszystkie wloty w tym systemie są całkowicie wymienne, dlatego jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

  • GOTOWY NA REGULOWANĄ SZTYCĘ

Wszystkie modele Big.Nine mają 30,9-milimetrową sztycę i większą powierzchnię połączenia w okolicach rury górnej i podsiodłowej. Dzięki temu bez problemu można w rowerze zamontować regulowaną sztycę, coraz popularniejszą w świecie hardtaili.

  • NOWA RAMA BIG NINE TFS

Rama Big.Nine TFS została całkowicie przeprojektowana na sezon 2018. Smukłe rury dają nie tylko nowy wygląd , ale także łagodniejszą geometrię z krótszą górną rurą i wyższą główką ramy. Łagodniejszej geometrii towarzyszą dodatkowe udogodnienia: stopka i mocowania błotników.

  • KARBONOWA SZTYCA S-FLEX

Specjalna sztyca S-Flex jest wykonana z karbonu, który sam w sobie ma właściwości tłumienia drgań. Producent nadał jej kształt, który dodatkowo zwiększa elastyczność i komfort. Jest ona dostępna w wybranych modelach i razem z rurami Flex Stay zapewnia wyjątkową wygodę.

GEOMETRIA

                                                 merida-drawing-geometries-2018.svg?p3

                             

Opinie

Napisz opinię

MERIDA BIG.NINE 200 MATT BLUE (WHITE)

MERIDA BIG.NINE 200 MATT BLUE (WHITE)

NAJWAŻNIEJSZE CECHY:

  • PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO DEORE
  • AMORTYZATOR: SUNTOUR XCR AIR Z BLOKADĄ
  • KORBA: SHIMANO DEORE M6100
  • RAMA: BIG NINE TFS BC-S
  • HAMULCE: HYDRAULICZNE

PayPal Check out
Merida
Le grand
Cannondale
Cube
Schwinn
Kross