MARKA | MERIDA |
MODEL | MERIDA BIG NINE 20-D MATT ANTHRACITE (SILVER) |
PŁEĆ | MĘSKA |
ROZMIAR KOŁA | 29" |
KOLEKCJA | 2021 |
KOD PRODUKTU |
Trudno o hardtaila z lepszą ramą w tym przedziale cenowym. Big.Nine 20 ma ramę TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, jest dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, szeroki zakres przełożeń napęd Shimano, a jazdę po nierównościach ułatwi sprężynowy amortyzator SR Suntour XCT30 HLO 100 mm. Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hamulce tarczowe Shimano. W walce z przeszkodami pomogą Ci mocne koła 29" Merida CC, a jazdę w terenie ułatwią lekkie opony Merida K1080. Niezależnie od tego, czy wybierasz się na szybki trening, czy na spokojną wycieczkę, Big.Nine 20 będzie dla Ciebie odpowiednim partnerem.
Rama: ? | Big Nine Speed Alloy |
Widelec: ? | Suntour XCM z blokadą |
Amortyzator tylny: ? | N/A |
Obręcze: ? | Merida Alloy 622-17 32H |
Piasty: ? | Shimano HB/FH - TX505 cen 32H |
Szprychy: ? | N/A |
Opony: ? | Merida K1080 29*2.2 54-622 wire 30tpi |
Pedały: ? | N/A |
Korba: ? | Shimano TY301 42-34-24 CG |
Wkład supportu: ? | N/A |
Łańcuch: ? | N/A |
Kaseta: ? | Sunrace CSM668-8s 11-32 |
Przerzutka przednia: ? | Shimano FD-TY700 |
Przerzutka tylna: ? | Shimano Acera-X RD-M360 |
Manetki: ? | Shimano ST-EF505-8 EZ fire |
Kierownica: ? | Merida speed 31.8 690 R15 |
Chwyty: ? | N/A |
Mostek: ? | Merida speed 31.8 7d |
Stery: ? | N/A |
Hamulce: ? | Shimano ST-EF505 |
Dźwignie hamulca: ? | N/A |
Siodło: ? | Merida Sport comfort |
Wspornik siodła: ? | Merida speed 27,2 |
Kolor: ? | MATT ANTHRACITE (SILVER) |
Modele karbonowe i wykonane z lekkiego stopu aluminium mają 422-mm zasięg, ostry 73,5-stopniowy kąt rury podsiodłowej 70-stopniowy kąt główki ramy i 80-mm mostek (BIG NINE-M). Takie wartości składają się na nowoczesną geometrię XC. Agresywna zwinność łączna się z siłą spokoju, w sam raz n dzisiejsze wymagane trasy.
Wszystkie karbonowe wersje BIG NINE i wybrane aluminiowe wykorzystują technologie Boost w tylnym kole i, w wielu modelach, także w przednim kole. 148-mm standard piast z tyłu i 110-mm z przodu daje bardziej płaski kąt szprych, co zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koło. To duża korzyść na wymagających trasach.
Specjalny system blokuje wewnętrznie prowadzone przewody pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie trzeba się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa staje się wyboista. Wszystkie wloty w tym systemie są całkowicie wymienne, dlatego jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
Wszystkie modele BIG NINE aż do wersji 100 mają 30,9-mm sztycę i większą powierzchnie połączenia w okolicach rury górnej i podsiodłowej. Dzięku temu bez problemu można w rowerze zamontować regulowaną sztycę, coraz popularniejszą w świecie hardtaili.
Rama BIG NINE TFS została całkowicie przeprojektowana na sezon 2018. Smukłe rury dają nie tylko nowy wygląd , ale także łagodniejszą geometrię z krótszą górną rurą i wyższą główką ramy. Łagodniejszej geometrii towarzyszą dodatkowe udogodnienia: stopka i mocowania błotników.
Specjalna sztyca S-Flex jest wykonana z karbonu, który sam w sobie ma właściwości tłumienia drgań. Nadaliśmy jej kształt, który dodatkowo zwiększa elastyczność i komfort. Jest ona dostępna w wybranych modelach i razem z rurami Flex Stay zapewnia wyjątkową wygodę.