MARKA | GT |
MODEL | GT ZASKAR CARBON EXPERT (RAW) 29'' |
PŁEĆ | MĘSKA |
ROZMIAR KOŁA | 29" |
KOLEKCJA | 2018 |
KOD PRODUKTU |
Mając 25 lat historii rozwoju, nowy Zaskar utożsamia pojęcie perfekcji roweru górskiego. To jedyny rower, który wygrywał zawody Pucharu Świata w Cross Country, Downhillu, Slalomie i Trialu. Ten cały dorobek poświadcza o jego wyjątkowych możliwościach, bez względu na to, co sobie zażyczysz. Zresztą już czas zmienić podejście do możliwości "Zwykłego" sztywniaka.
Rama: ? | F.O.C.™ Carbon Frame, Triple Triangle™ Frame Construction, F.O.C. BB92 Shell, 12x148mm Thru Axle Dropouts, and 1 1/8" to 1 1/2" Tapered Head Tube, w/ 29 Specific Geometry, Boost 148 rear spacing, D12 Internal routing |
Widelec: ? | New Fox Performance 32 StepCast with Grip Damper, Float EVOL Air Spring, 100mm Travel, 15x110mm QR Axle, w/ Rebound Adjust, 51mm offset, Tapered Alloy Steerer |
Amortyzator tylny: ? | N/A |
Obręcze: ? | Stans Crest S1 tubeless ready 29", 32H with tubeless tape installed |
Piasty: ? | (F) All Terra Alloy Sealed Bearing Centerlock Disc, 15x110mm Thru Axle, (R) All Terra Alloy Sealed Bearing Centerlock Disc, 12x148 Thru Axle |
Szprychy: ? | 14/15G Double Butted Stainless |
Opony: ? | Schwalbe Racing Ralph, Performance, Folding, Tubeless Ready, 29x2.25" (F/R) |
Pedały: ? | N/A |
Korba: ? | Praxis Cadet 1X Direct Mount 30mm Spindle, 34t |
Wkład supportu: ? | Praxis PF92 BB |
Łańcuch: ? | KMC X11-1 |
Kaseta: ? | Shimano SLX, CS-M7000 11-46T, 11-Speed |
Przerzutka przednia: ? | N/A |
Przerzutka tylna: ? | Shimano Deore XT Shadow Plus, RD-M8000-DGS |
Manetki: ? | Shimano Deore XT, SL-M8000 |
Kierownica: ? | New All Terra Flat Bar, Double Butted, 740mm Width, 31.8mm Clamp |
Chwyty: ? | N/A |
Mostek: ? | All Terra 1-1/8" Threadless, 3D Forged, 4-bolt w/ CNC face plate, 7° Rise, 31.8mm Clamp |
Stery: ? | FSA No.42E ACB, Integrated, 1.5" Lower, 1-1/8" Upper |
Hamulce: ? | (F) Shimano Deore XT, BR-M8000 Hydraulic, w/ Metallic Pad & RT-70 160mm Centerlock Rotor, (R) Shimano Deore XT, BR-M8000 Hydraulic, w/ Metallic Pad & RT-70 160mm Centerlock Rotor |
Dźwignie hamulca: ? | Shimano Deore XT, BL-M8000 |
Siodło: ? | WTB Silverado Race |
Wspornik siodła: ? | All Terra Alloy Micro-Adjust, 31.6mm |
Kolor: ? | Satin Raw w/ Neon Red and Sky Blue (RAW) |
Od ponad dwudziestu lat charakterystyczna rama GT z trzema trójkątami jest symbolem i ikoną kolarstwa górskiego. Najmniejszy, tylny trójkąt, wyznaczony przez górne widełki, górną rurę i rurę podsiodłową, ma za zadanie podnieść sztywność poprzeczną ramy, poprawić przyspieszanie i dodać komfortu. Ponadto ramy Triple Triangle odznaczają się ogólną większą sztywnością w każdej płaszczyźnie, lepszą reakcją na podłoże i bardziej precyzyjnym kierowaniem. Trzy zalety w zaledwie jednej ramie.
Podwójne połączenie górnych widełek z rurą górną i podsiodłową tworzy dodatkowy, ekstra sztywny trójkąt, którego obecność oznacza lepszą trakcje i sterowanie.
Technologia Triple Triangle oznacza więcej miejsca między widełkami tylnego koła. To również szersze, bardziej stabilne podparcie tylnego trójkąta, przekładające się na znacznie lepszy transfer mocy do tylnego koła.
Poprzez dodanie wirtualnego trzeciego trójkąta, rura podsiodłowa jest połączona z górną rurą ramy, a nie bezpośrednio z widełkami tylnego koła, co podnosi komfort jazdy na siedząco.