MARKA | CANNONDALE |
MODEL | SCALPEL CARBON 4 |
PŁEĆ | MĘSKA |
ROZMIAR KOŁA | 29" |
KOLEKCJA | 2023 |
KOD PRODUKTU |
Otwarte granice możliwości.
Stworzony do XXC.
Najbardziej dopracowany rower do ścigania się na wyboistych i trudnych technicznie trasach współczesnego XC. To aktualnie najlżejszy i najbardziej sztywny zarazem full do XC na rynku, z radykalną geometrią, która pozwoli Ci królować na podjazdach i zostawiać konkurencję w tyle na zjazdach.
Rama: ? | All-New, 100 mm travel, BallisTec Carbon, Proportional Response Tuned, FlexPivot Chainstay, PF30-83, Tapered Headtube,Speed Release 12 mm thru axle, Ai Offset, Stash compatible |
Widelec: ? | Fox Float Rhythm 32 SC, 100 mm, 15 x 110 mm thru-axle, tapered steerer, 51 mm offset, remote-actuated |
Amortyzator tylny: ? | Fox Float DPS Performance Elite EVOL, remote lockout, adjustable rebound |
Obręcze: ? | Rims Stan's NoTubes Crest S1, 32h, tubeless ready |
Piasty: ? | front: Shimano MT400, 15 x 110 mm thru-axle / rear: Shimano MT400 12 x 148 mm |
Szprychy: ? | DT Swiss Champion |
Opony: ? | front: Schwalbe Racing Ralph Performance, 29 x 2,25", Addix Compound, tubeless ready / rear: Schwalbe Racing Ralph Performance, 29 x 2,25", Addix Compound, tubeless ready |
Pedały: ? | N/A |
Korba: ? | Truvativ Stylo 6K DUB, 34T, Ai offset |
Wkład suportu: ? | SRAM DUB PF30 MTB83 |
Łańcuch: ? | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Kaseta: ? | SRAM SX Eagle, 11-50, 12-speed |
Przerzutka przednia: ? | N/A |
Przerzutka tylna: ? | SRAM NX Eagle |
Manetki: ? | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Kierownica: ? | Cannondale 2 Flat, butted 2014 Alloy, 31,8 mm, 3° rise, 8° sweep, 760 mm |
Chwyty: ? | N/A |
Mostek: ? | Cannondale 3, 6061 Alloy, 31,8, 7° |
Stery: ? | Integrated, 1-1/8 to 1,5", sealed angular contact bearings |
Hamulce: ? | Shimano MT500 hydraulic disc, 160 / 160 mm RT54 rotors |
Dźwignie hamulca: ? | Shimano MT500 hydraulic disc |
Siodło: ? | Prologo Dimension STN NDR, steel rails |
Wspornik siodła: ? | Cannondale C3, 6061 Alloy, 27,2 x 350 mm (S), 400 mm (M-XL) |
Kolor: ? | Highlighter (HLT) |
Najbardziej zaawansowane zawieszenie XC na rynku. Podczas, gdy inni poświęcają jakość pracy dla niższej masy, nasz opatentowany system FlexPivot zapewnia jedno i drugie. Jest niezwykle lekki i oferuje doskonałą przyczepność, przyspieszenie i kontrolę. Dzięki temu możesz jechać w pełnym gazie zawsze i wszędzie. Bo większa prędkość to większa frajda!
Progresywna geometria Scalpela idzie o krok dalej. Kąt główki ramy zmalał o 1,5°, a rura podsiodłowa jest o 1° bardziej stroma, przekładając się na agresywny charakter, błyskawiczne reakcje i stabilność w każdych warunkach, niezależnie od tego, czy jesteś na trasie Pucharu Świata XC, czy na ulubionym lokalnym szlaku.
Ważąca nieco ponad 1900 g z damperem rama Scalpela jest jedną z najlżejszych w historii ram amortyzowanych. Niesamowite zawieszenie, wzorowe prowadzenie i niska waga - to przepis na zwycięstwo.