Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461

CANNONDALE TRIGGER 2 (SGY)

CANNONDALE TRIGGER 2 (SGY) Zobacz większe

26 499 zł

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ SRAM X01 EAGLE
  • AMORTYZATOR PRZÓD FOX FLOAT 34 PERFORMANCE ELITE
  • AMORTYZATOR TYŁ FOX FLOAT X PERFORMANCE ELITE EVOL
  • RAMA ALL NEW TRIGGER CARBON
  • KORBA TRUVATIV DESCENDANT CARBON EAGLE

dostępny, realizacja 2-5dni,
zarezerwuj produkt, skontaktujemy się z Tobą

Oblicz ratę

Opis

MARKACANNONDALE
MODELCANNONDALE TRIGGER 2 (SGY)
PŁEĆMĘSKA
ROZMIAR KOŁA27,5"
KOLEKCJA2018
KOD PRODUKTU

O produkcie

Wielkie góry to wielkie zjazdy, wszędzie i przez cały dzień. Dzięki unikalnej technologii podwójnego skoku zawieszenia, rozwiązaniom Asymetrycznej Integracji i dopieszczonej geometrii all mountain, nowy Trigger z łatwością stawi czoła nawet największym wyzwaniom i najwyższym górom, oferując bezpieczeństwo, stabilność i pewność jazdy, bez względu jak bardzo poniesie cię fantazja. Stworzony dla tych, którzy są wszędzie w górach i zawsze na 100%..

Specyfikacja techniczna

Rama: ?All-New Trigger, 145mm travel, BallisTec Carbon front triangle, SmartForm C1 Alloy swingarm, carbon shock link, Ai offset drivetrain, ISCG05, PF30, flat mount brake, tapered headtube
Widelec: ?Fox Float 34 Performance Elite, 27.5, 150mm, Fit 4, 3-pos Adj., 110x15, tapered steerer, 44mm offset
Amortyzator tylny: ?Fox Float X Performance Elite EVOL w/ Gemini remote-actuated dual mode air spring system, Flow Mode - 145mm / Hustle Mode - 115mm, 3-Pos lever
Obręcze: ?WTB Frequency Team i29, 29mm inner, TCS Tubeless Ready 27.5", 32h
Piasty: ?SRAM 900 Boost - 110x15 thru front / 148x12 thru rear w/Ai offset, Maxle Ultimate
Szprychy: ?DT Swiss Competition, 2.0/1.8/2.0
Opony: ?Maxxis Minion DHF 27.5x2.3" front, DHR II 2.3" rear, 3C Compound, EXO puncture protection, folding , Tubeless Ready
Pedały: ?N/A
Korba: ?Truvativ Descendant Carbon Eagle, BB30 w/ custom Ai offset, 30t
Wkład supportu: ?N/A
Łańcuch: ?SRAM X01 Eagle 12-speed w/ PowerLink
Kaseta: ?SRAM XG1295 Eagle 10-50t, 12-speed
Przerzutka przednia: ?BRAK
Przerzutka tylna: ?SRAM X01 Eagle 12-speed
Manetki: ?SRAM X01 Eagle 12-speed, trigger
Kierownica: ?Cannondale C1 Carbon Riser, 15mm rise, 4° up, 9° back, 31.8, 780mm
Chwyty: ?N/A
Mostek: ?Cannondale C1, 3D Forged 6061 Alloy, 1-1/8", 31.8, 0°, 45mm
Stery: ?Integrated, 1-1/8 to 1.5", sealed angular contact bearings
Hamulce: ?SRAM Guide RS hydro disc, Centerline rotors 180/180mm
Dźwignie hamulca: ?SRAM Guide RS w/ cartridge bearing, reach adjust
Siodło: ?Fabric Scoop Shallow Elite with Cromoly rails
Wspornik siodła: ?RaceFace Turbine dropper, Internal Routing, 31.6, Travel - 125mm S / 150mm M-XL
Kolor: ?Stealth Gray w/Flat Charcoal Gray and Acid Green - Gloss (SGY)

Więcej informacji

  • KRÓTKIE WIDEŁKI - ŻADNYCH OGRANICZEŃ

Tylko dzięki Asymetrycznej Integracji (Ai) jesteśmy w stanie osiągnąć takie efekty - krótkie widełki tylnego koła są sztywne bocznie i nie idą na żadne kompromisy. Niesamowita zwrotność, przy zachowaniu miejsca dla dużej opony, mocniejsze koło i fenomenalna przyczepność. To wszystko dzięki Ai!

  • GEMINI SHOCK

Zupełnie nowy tłumik Gemini charakteryzuje się podwójną naturą i to ty decydujesz, jak ma się zachować na trasie. Legendarna jakość działania tłumików Float X i DPS, z wyjątkowymi cechami tylko w Cannondale. W trybie HUSTLE zawieszenie ma mniejszy skok, rower pozostaje częściej w początkowej fazie skoku, utrzymując wzorową trakcję i jakość tłumienia w każdym terenie. Tryb FLOW jest idealny na zjazdy, otwiera geometrię, wykorzystuje pełen skok zawieszenia, pochłania największe przeszkody, wprost przepływając po nich z pełną prędkością

  • GEOMETRIA ALL MOUNTAIN

Krótkie widełki tylnego koła i stromy kąt sztycy połączyliśmy z długim przednim trójkątem i płaskim kątem główki, abyś mógł wspinać się jak kozica, mknąć zwinnie przez ciasne zakręty niczym zająć w polu i masakrować zjazdy, jak grizzly… koszyki pinknikowe! Obudź w sobie zwierzę!

  • Kąt główki 66 stopni
  • Zaprojektowane dla szerokich kierownic i krótkich mostków dla maksimum kontroli
  • Najkrótsze tylne widełki na rynku (420 mm)
  • Stromy kąt sztycy wspomaga efektywne pedałowanie

  • SPRAWDZONY UKŁAD WIELOZAWIASOWY

Dzięki dodatkowej dźwigni pomiędzy wahaczem a tłumikiem, nasi inżynierowie są w stanie idealnie zaprogramować krzywą ugięcia tylnego koła, zapewniając optymalną czułość w każdej fazie skoku, również w czasie hamowania, zachowując wzorową sztywność i trwałość jednozawiasowego systemu.

GEOMETRIA

1449_g.jpg

Merida
Le grand
Cannondale
Cube
Schwinn
Kross