Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461

MERIDA NINETY -SIX 9.600 GREEN (LITE GREEN)

MERIDA NINETY -SIX 9.600 GREEN (LITE GREEN) Zobacz większe

Cena:

8 499 zł

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO SLX SHADOW
  • AMORTYZATOR PRZÓD MANITOU MACHETE COMP 100 15 TAPER
  • AMORTYZATOR TYŁ FOX PERFORMANCE FLOAT
  • RAMA NINETY-SIX LITE-D-SINGLE BOOST ALU
  • PRZERZUTKA PRZÓD BRAK

dostępny, realizacja 2-5dni,
zarezerwuj produkt, skontaktujemy się z Tobą

Oblicz ratę

Opis

MARKAMERIDA
MODELMERIDA NINETY -SIX 9.600 GREEN (LITE GREEN)
PŁEĆMĘSKA
ROZMIAR KOŁA29"
KOLEKCJA2018
KOD PRODUKTU

O produkcie

MERIDA NINETY -SIX 9.600 GREEN (LITE GREEN) to męski rower MTB typu full, a więc z pełnym resorowaniem. Dwa amortyzatory, tylny i przedni, gwarantują niezwykle komfortową jazdę w każdych warunkach, niezależnie od tego, czy będziemy jeździli po bezdrożach i wertepach, czy po płaskiej szosie. Jest to jednoślad uniwersalny, na którym z powodzeniem można uprawiać spokojne kolarstwo szosowe, jak i wysiłkowe kolarstwo górskie.

Sprzedawany przez nasz sklep internetowy w trybie online w cenie 9600 zł.

Specyfikacja techniczna

Rama: ?Ninety-Six Lite D-single (29er) boost
Widelec: ?Manitou Machette Comp 29 100 15 taper
Amortyzator tylny: ?FOX Perfrmance Float
Obręcze: ?Merida Big Nine comp CC
Piasty: ?FoBearing Cen 15
Szprychy: ?N/A
Opony: ?Maxxis Ikon 29er 2.2 zwijana
Pedały: ?N/A
Korba: ?Shimano SLX SL-M7000
Wkład supportu: ?N/A
Łańcuch: ?N/A
Kaseta: ?Sunrace CSMX80.EASR.OS0 11-50
Przerzutka przednia: ?Brak
Przerzutka tylna: ?Shimano SLX Shadow
Manetki: ?Shimano SLX SL-M7000
Kierownica: ?Merida Expert CC 720 Flat
Chwyty: ?N/A
Mostek: ?Merida Expert 31.8-6
Stery: ?N/A
Hamulce: ?Shimano  M500
Dźwignie hamulca: ?N/A
Siodło: ?Merida Sport
Wspornik siodła: ?Merida comp SB0 31.6mm
Kolor: ?Green (Lite green)

Więcej informacji

  • NAGRADZANY I DOCENIANY

NINETY-SIX potwierdził swoją jakość nie tylko jako wyścigowa maszyna MULTIVAN MERIDA BIKING TEAMU. Jest także świetnie oceniany przez światowe media. Zwyciężca wielu testów, zachwyca w nich niską wagą, precyzyjnym prowadzeniem, "płynną pracą łańcucha, która nie ma żadnego negatywnego wpływu na rytm pedałowania czy trakcję" i "kapitalnym przyspieszeniem ("Mountain Biking UK")

  • SPRAWDZONY W TRUDNYCH WARUNKACH

Trudno o lepszą rekomendację dla roweru niż jego dobra jazda Cape Epic. NINETY-SIX świetnie zniósł trudy najbardziej wymagającego i legendarnego wyścigu MTB na świecie. Jose Antonio Hermida i Joaquim Rodriguez polegali na "fullu" MERIDY, a ten odwdzięczył się w pełni.

  • WERSJE KARBONOWE I ALUMINIOWE

NINETY-SIX można wybrać stosowne do ulubionego materiału ramy i budżetu. Rama CF5 wykorzystuje najnowsze technologie karbonowej produkcji, w pełni karbonowa jest także rama CF4. Oferujemy również hybrydową wersję z karbonowym przednim trójkątem aluminiowym tyłem CFA (oraz podwójnie cieniowaną , hydroformowaną ramę ze sprawdzonego stopu aluminium 6066.

  • SMART ENTRY

Specjalny system blokuje wewnętrznie przewody pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie trzeba się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa staje się wyboista. Wszystkie wloty w tym systemie są całkowicie wymienne, dlatego jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

  • ZAWIESZENIE RACE LINK

Projekt jednoosiowego zoptymalizowany pod kątem XC oraz napędów 1x. Superlekki 80-g karbonowy łącznik zapewnia lekki i efektywny tył kinematyce całkowicie eliminującej bujanie podczas pedałowania. Race link pracuje znakomicie zarówno na podjazdach, jak i na zjazdach.

  • TECHNOLOGIA BOOST

Wszystkie modele NINETY-SIX wykorzystują 148-mm standard piast w tylnym kole, a większość z nich także 110-mm standard w przednim kole. W porównaniu z tradycyjnymi piastami, standard Boost dodaje 6 mm szerokości z tyłu i 10 mm z przodu. Dzięki temu bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koło. Z owoców tej zmiany najmocniej korzysta koło 29''. 

GEOMETRIA

TECHNOLOGIE

SMART ENTRY
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
DOWN TUBE EXIT
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
RACE LINK
RACE LINK
Projekt tylnego zawieszenia zoptymalizowany pod kątem jazdy cross country i napędów 1x. Jednoosiowy system z superlekkim karbonowym łącznikiem (tylko 80 gramów) pomaga uzyskać lekki i efektywny tylny trójkąt oraz wyeliminować bujanie podczas pedałowania. Początkowo czuły, przechodzący w stabilną platformę w środkowym zakresie i progresywny na końcu – Race Link pracuje znakomicie zarówno na podjazdach, jak i na zjazdach.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
THROUGH AXLE 15-100
THROUGH AXLE 15-100
Osie thru-axle 15mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
INTERNAL CLAMP
INTERNAL CLAMP
Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.
LOCKOUT
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

Opinie

Napisz opinię

MERIDA NINETY -SIX 9.600 GREEN (LITE GREEN)

MERIDA NINETY -SIX 9.600 GREEN (LITE GREEN)

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO SLX SHADOW
  • AMORTYZATOR PRZÓD MANITOU MACHETE COMP 100 15 TAPER
  • AMORTYZATOR TYŁ FOX PERFORMANCE FLOAT
  • RAMA NINETY-SIX LITE-D-SINGLE BOOST ALU
  • PRZERZUTKA PRZÓD BRAK
Merida
Le grand
Cannondale
Cube
Schwinn
Kross