Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461

MERIDA BIG NINE 7000 PEARL WHITE (ANTHRACITE)

MERIDA BIG NINE 7000 PEARL WHITE (ANTHRACITE) Zobacz większe

12 999 zł

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO XT GS SHADOW+
  • AMORTYZATOR FOX 32 FLOAT PERFORMANCE SC 100 REMOTE
  • KORBA SHIMANO XT M8000 30T BOOST
  • RAMA BIG NINE BC LITE CF3 BOOST PF CARBON

  • KOŁA FULCRUM RED ZONE 500 BOOST

dostępny, realizacja 2-5dni,
zarezerwuj produkt, skontaktujemy się z Tobą

Oblicz ratę

Opis

MARKAMERIDA
MODELMERIDA BIG NINE 7000 PEARL WHITE (ANTHRACITE)
PŁEĆMĘSKA
ROZMIAR KOŁA29"
KOLEKCJA2018
KOD PRODUKTU

O produkcie

MERIDA BIG NINE 7000 PEARL WHITE (ANTHRACITE) to męski rower MTB w wersji HARDTAIL. W jednośladach tego typu stawia się przede wszystkim na ekonomię jazdy, co ma zasadnicze znaczenie w kolarstwie wysiłkowym. Tych modeli celowo nie wyposaża się w tylny amortyzator, aby cyklista całą energię swoich mięśni mógł przekazywać bez żadnych strat na zespół napędowy roweru. Amortyzator jak wiadomo, część tej energii rozprasza.

Sprzedawany przez nasz sklep internetowy w trybie online w cenie 12999 zł.

Specyfikacja techniczna

Rama: ?Big NINE BC lite CF3 boost PF Carbon
Widelec: ?FOX 32 FLOAT Performance SC 29'' 100 Remote
Amortyzator tylny: ?N/A
Obręcze: ?Koła systemowe Fulcrum Red Zone 500 Boost
Piasty: ?Koła systemowe Fulcrum Red Zone 500 Boost
Szprychy: ?N/A
Opony: ?Continental Race King Race Sport 2.2 SL
Pedały: ?N/A
Korba: ?Shimano XT M8000 30T Boost
Wkład supportu: ?N/A
Łańcuch: ?N/A
Kaseta: ?Shimano XT 11 11-46
Przerzutka przednia: ?
Przerzutka tylna: ?Shimano XT GS Shadow+
Manetki: ?Shimano XT SL-M8000
Kierownica: ?Merida Expert CC 720 flat
Chwyty: ?N/A
Mostek: ?Merida Expert 31.8-6
Stery: ?N/A
Hamulce: ?Shimano XT
Dźwignie hamulca: ?N/A
Siodło: ?Prologo Scratch
Wspornik siodła: ?Merida Team Carbon S-Flex SB0 30.9
Kolor: ?Pearl White (Anthraicte)

Więcej informacji

  • NOWOCZESNA GEOMETRIA

Modele karbonowe i wykonane z lekkiego stopu aluminium mają 422-mm zasięg, ostry 73,5-stopniowy kąt rury podsiodłowej 70-stopniowy kąt główki ramy i 80-mm mostek (BIG NINE-M). Takie wartości składają się na nowoczesną geometrię XC. Agresywna zwinność łączna się z siłą spokoju, w sam raz n dzisiejsze wymagane trasy.

  • TECHNOLOGIA BOOST

Wszystkie karbonowe wersje BIG NINE i wybrane aluminiowe wykorzystują technologie Boost w tylnym kole i, w wielu modelach, także w przednim kole. 148-mm standard piast z tyłu i 110-mm z przodu daje bardziej płaski kąt szprych, co zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koło. To duża korzyść na wymagających trasach.

  • SMART ENTRY

Specjalny system blokuje wewnętrznie prowadzone przewody pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie trzeba się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa staje się wyboista. Wszystkie wloty w tym systemie są całkowicie wymienne, dlatego jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

  • GOTOWY NA REGULOWANĄ SZTYCĘ

Wszystkie modele BIG NINE aż do wersji 100 mają 30,9-mm sztycę i większą powierzchnie połączenia w okolicach rury górnej i podsiodłowej. Dzięku temu bez problemu można w rowerze zamontować regulowaną sztycę, coraz popularniejszą w świecie hardtaili.

  • NOWA RAMA BIG NINE TFS

Rama BIG NINE TFS została całkowicie przeprojektowana na sezon 2018. Smukłe rury dają nie tylko nowy wygląd , ale także łagodniejszą geometrię z krótszą górną rurą i wyższą główką ramy. Łagodniejszej geometrii towarzyszą dodatkowe udogodnienia: stopka i mocowania błotników.

  • KARBONOWA SZTYCA S-FLEX

Specjalna sztyca S-Flex jest wykonana z karbonu, który sam w sobie ma właściwości tłumienia drgań. Nadaliśmy jej kształt, który dodatkowo zwiększa elastyczność i komfort. Jest ona dostępna w wybranych modelach i razem z rurami Flex Stay zapewnia wyjątkową wygodę.

GEOMETRIA

TECHNOLOGIE

SMART ENTRY
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
FLEX STAY
FLEX STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.
NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
Merida
Le grand
Cannondale
Cube
Schwinn
Kross