Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461

MERIDA BIG NINE 20 TEAL-BLUE (LIME)

MERIDA BIG NINE 20-D MATT BLACK (GREEN) Zobacz większe

Cena:

2 554 zł

3 649 zł

-30%

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Trudno o hardtaila z lepszą ramą w tym przedziale cenowym. Big.Nine 20 ma ramę TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, jest dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań.


MERIDA BIG NINE 20 TEAL-BLUE (LIME)
Średnia ocena: 4.0 (80%)
Na podstawie: 8 ocen

Ostatnie egzemplarze!

Oblicz ratę

Opis

MARKA MERIDA
MODEL MERIDA BIG NINE 20-D MATT BLACK (GREEN)
PŁEĆ MĘSKA
ROZMIAR KOŁA 29"
KOLEKCJA 2020
KOD PRODUKTU

O produkcie

Trudno o hardtaila z lepszą ramą w tym przedziale cenowym. Big.Nine 20 ma ramę TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, jest dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, szeroki zakres przełożeń napęd Shimano, a jazdę po nierównościach ułatwi sprężynowy amortyzator SR Suntour XCT30 HLO 100 mm. Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hamulce tarczowe Shimano. W walce z przeszkodami pomogą Ci mocne koła 29" Merida CC, a jazdę w terenie ułatwią lekkie opony Merida K1080. Niezależnie od tego, czy wybierasz się na szybki trening, czy na spokojną wycieczkę, Big.Nine 20 będzie dla Ciebie odpowiednim partnerem.

Specyfikacja techniczna

Rama: ? Big Nine Speed Alloy
Widelec: ? Suntour XCM z blokadą
Amortyzator tylny: ? N/A
Obręcze: ? MERIDA CC 17 IWR
Piasty: ? Shimano TX505 100x9mm 32H Centerlock
Szprychy: ? N/A
Opony: ? Merida K1080 29*2.2 54-622 wire 30tpi
Pedały: ? N/A
Korba: ? Shimano TY301 42-34-24
Wkład supportu: ? FSA TH-7420ST-W
Łańcuch: ? Sunrace M84
Kaseta: ? Sunrace CSM668 11-32 8S
Przerzutka przednia: ? Shimano FD-TY700
Przerzutka tylna: ? Shimano Acera-X RD-M360
Manetki: ? Shimano ST-EF505-8 EZ fire
Kierownica: ? Merida speed 31.8 690 R15
Chwyty: ? N/A
Mostek: ? Merida speed 31.8 7d
Stery: ? N/A
Hamulce: ? Shimano ST-EF505
Dźwignie hamulca: ? N/A
Siodło: ? Merida Sport comfort
Wspornik siodła: ? Merida speed 27,2
Kolor: ? TEAL-BLUE (LIME)

Więcej informacji

  • NOWOCZESNA GEOMETRIA

Modele karbonowe i wykonane z lekkiego stopu aluminium mają 422-mm zasięg, ostry 73,5-stopniowy kąt rury podsiodłowej 70-stopniowy kąt główki ramy i 80-mm mostek (BIG NINE-M). Takie wartości składają się na nowoczesną geometrię XC. Agresywna zwinność łączna się z siłą spokoju, w sam raz n dzisiejsze wymagane trasy.

  • TECHNOLOGIA BOOST

Wszystkie karbonowe wersje BIG NINE i wybrane aluminiowe wykorzystują technologie Boost w tylnym kole i, w wielu modelach, także w przednim kole. 148-mm standard piast z tyłu i 110-mm z przodu daje bardziej płaski kąt szprych, co zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koło. To duża korzyść na wymagających trasach.

  • SMART ENTRY

Specjalny system blokuje wewnętrznie prowadzone przewody pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie trzeba się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa staje się wyboista. Wszystkie wloty w tym systemie są całkowicie wymienne, dlatego jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

  • GOTOWY NA REGULOWANĄ SZTYCĘ

Wszystkie modele BIG NINE aż do wersji 100 mają 30,9-mm sztycę i większą powierzchnie połączenia w okolicach rury górnej i podsiodłowej. Dzięku temu bez problemu można w rowerze zamontować regulowaną sztycę, coraz popularniejszą w świecie hardtaili.

  • NOWA RAMA BIG NINE TFS

Rama BIG NINE TFS została całkowicie przeprojektowana na sezon 2018. Smukłe rury dają nie tylko nowy wygląd , ale także łagodniejszą geometrię z krótszą górną rurą i wyższą główką ramy. Łagodniejszej geometrii towarzyszą dodatkowe udogodnienia: stopka i mocowania błotników.

  • KARBONOWA SZTYC S-FLEX

Specjalna sztyca S-Flex jest wykonana z karbonu, który sam w sobie ma właściwości tłumienia drgań. Nadaliśmy jej kształt, który dodatkowo zwiększa elastyczność i komfort. Jest ona dostępna w wybranych modelach i razem z rurami Flex Stay zapewnia wyjątkową wygodę.

GEOMETRIA

Rozmiar ramy S M L XL XXL
Rozmiar opon 29" 29" 29" 29" 29"
Rozmiar ramy [cm] 37 43 47 51 56
ST - rura podsiodłowa [mm] 370 430 470 510 560
TT - długość ramy [mm] 570 590 610 630 650
CS - dolne rury tylnego trójkąta [mm] 440 440 440 440 440
HTA - kąt główki ramy [stopnie] 70 70 70 70 70
STA - kąt rury podsiodłowej [°] 73 73 73 73 73
Bd - położenie środka supportu [mm] 60 60 60 60 60
Ht - wysokość główki ramy [mm] 100 115 130 145 160
Fl - długość widelca [mm] 506 506 506 506 506
R - reach - zasięg [mm] 382 398 414 429 445
S - stack - wysokość ramy [mm] 614 628 642 656 670
WB - baza kół [mm] 1069 1090 1110 1131 1152
Sh - wysokość górnej rury od podłoża - przekrok [Mm] 679 727 763 800 843

Opinie

Napisz opinię

MERIDA BIG NINE 20 TEAL-BLUE (LIME)

MERIDA BIG NINE 20 TEAL-BLUE (LIME)

Trudno o hardtaila z lepszą ramą w tym przedziale cenowym. Big.Nine 20 ma ramę TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, jest dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań.

Produkty powiązane

PayPal Check out
Merida
Le grand
Cannondale
Cube
Schwinn
Kross