Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461

MERIDA SILEX 4000 MATT DARK SILVER

MERIDA SILEX 4000 MATT DARK SILVER Zobacz większe

Cena:

10 599 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Utytułowany rower gravelowy, świetny do bikepackingu. Ma lekką i sztywną karbonową ramę z komfortową geometrią, wiele mocowań, karbonowy widelec i sztycę, osprzęt Shimano GRX 400, koła Merida i 12-mm sztywne osie.


MERIDA SILEX 4000 MATT DARK SILVER
Średnia ocena: 4.6 (92%)
Na podstawie: 5 ocen

Ostatnie egzemplarze!

Oblicz ratę

Opis

MARKA MERIDA
MODEL SILEX 4000 MATT DARK SILVER
PŁEĆ UNISEX
ROZMIAR KOŁA 28"
KOLEKCJA 2023
KOD PRODUKTU

O produkcie

Utytułowany rower gravelowy, świetny do bikepackingu. Ma lekką i sztywną karbonową ramę z komfortową geometrią, wiele mocowań, karbonowy widelec i sztycę, osprzęt Shimano GRX 400, koła Merida i 12-mm sztywne osie. Odkryj więcej z Meridą Silex 4000!

Silex to jeden z najlepszych rowerów gravelowych na świecie, zdobywca niezliczonych nagród, zwycięzca wielu testów. Ma geometrię inspirowaną MTB, jest bardzo komfortowy i wszechstronny. Długa górna rura, wysoka główka ramy i krótki mostek dają zwinne i pewne prowadzenie. Silex ma wiele mocowań, m.in. na błotniki i bagażnik, dzięki czemu może to być Twój rower na wyprawy, do dojazdów do pracy czy zimowych treningów. Karbonowa rama CF2 roweru łączy niską wagę, wysoką sztywność i duży komfort. Zwiększa go też karbonowa sztyca. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a suport FSA Press-Fit BB 386 da efektywny transfer mocy. Z charakterem roweru współgra jego napęd Shimano GRX 400. Możesz polegać także na lekkich i mocnych kołach Merida Comp SL, 12-mm sztywnych osiach, komponentach Merida czy oponach Maxxis Rambler. Dzięki hydraulicznym hamulcom tarczowym Shimano GRX 400 w każdych warunkach pogodowych będziesz miał stałą jakość hamowania, pomoże w tym również system chłodzenia hamulca – Disc Cooler. Możesz dokupić torby na ramę Sileksa, pod siodło i na widelec. W Sileksie 4000 założysz opony do szerokości 700 x 42C (700 x 35C z błotnikiem) albo nawet 50-mm w kołach 650B. Rower do bikepackingu i do trenowania, na szosę, w teren i różne nawierzchnie, jeden do wszystkiego. Z Sileksem każda droga będzie Twoja!

Specyfikacja techniczna

Rama: ? Silex CF2 carbon
Widelec: ? Silex CF2 carbon
Amortyzator tylny: ? N/A
Obręcze: ? Merida comp 22 disc cross
Piasty: ? Bearing Centerlock 12-100/142
Szprychy: ? N/A
Opony: ? Maxxis Rambler 700x38C zwijana TR EXO
Pedały: ? N/A
Korba: ? Shimano GRX600 46-30 t
Wkład supportu: ? Shimano Pressfit BB71
Łańcuch: ? KMC X10
Kaseta: ? Shimano CS-HG50-10 11-36
Przerzutka przednia: ? Shimano GRX400
Przerzutka tylna: ? Shimano GRX400
Manetki: ? Shimano GRX400
Kierownica: ? Merida expert 31.8 6 oval
Chwyty: ? N/A
Mostek: ? Merida expert 31.8-6
Stery: ? MERIDA M2331
Hamulce: ? Shimano GRX400
Dźwignie hamulca: ? Shimano GRX400
Siodło: ? Merida sport
Wspornik siodła: ? Merida Comp SB0 30.9
Kolor: ? Matt dark silver

Więcej informacji

  • PROSTOTA

Wybrane modele SILEX są wyposażone w napęd 1x. Oznacza on przede wszystkim prostotę i mniejszą wagę. Napęd taki może zapewnić 98% zakresuprzełożeń kompaktowej szosowej korby 50-34 w zestawie z kasetą 11-32.

  • SZEROKO

Standardowy SILEX jest wyposażony w 35-mm opony, ale mieści nawet 42-mm opony na kole 700c albo 2,0'' opony na kole 650b. Dodatkowo zwiększa to zakres zastosowania roweru i pozwala dopasować go do własnych potrzeb.

  • ZAAWANSOWANA RAMA

Ramy SILEX są stworzone z najwyższej jakośći stopu aluminium 6066. Jest on wyjątkowo lekki i trwały, pozwala także uzyskać bardzo złożone kształty w procesie hydroformowania. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

  • NAJNOWSZE TECHNOLOGIE

12-mm sztywne osie nie tylko poprawiają sztywność roweru, ale także ułatwiają dopasowanie koła. Hamulec tarczowy jest mocowany w systemie flat mount na dolnej rurze tylnego trójkąta dla lepszego przeniesienia sił hamowania i zabezpieczenia hamulca przed uszkodzeniami. SILEX wykorzystuje także efektywny system chłodzenia hamulca Disc Cooler, który może się przydać szczególnie w podróży, gdy rower jest w pełni załadowany.

  • INNOWACYJNE OPONY

Specjalnie dla naszego SILEKSA Maxxis stworzył opony 35c, model semi-slick z bocznymi klockami. Wykorzystuje on technologie Silkworm Maxxisa, który zwiększa odporność na przebicia i rozerwanie opony, a także poprawia jej właściwości rotacyjne. Opona ta może być używana z wysokim ciśnieniem do szybkiej jazdy na szosie albo niższym, które pozwoli dobrze wykorzystać ją w terenie.

  • W PEŁNI ZAŁADOWANY

Zgodnie z ideą wszechstronności, SILEX może być dostępny razem z zestawem toreb na ramę i pod siodło. W rowerze można także założyć błotniki, które pozwolą szybko przystosować go na przykład do jazdy zimą.

GEOMETRIA

TECHNOLOGIA

SMART ENTRY
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
DISC COOLER
DISC COOLER
Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.
THROUGH AXLE 12-100
THROUGH AXLE 12-100
Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
THROUGH AXLE 12-142
THROUGH AXLE 12-142
Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
F-MOUNT
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.

Opinie

Napisz opinię

MERIDA SILEX 4000 MATT DARK SILVER

MERIDA SILEX 4000 MATT DARK SILVER

Utytułowany rower gravelowy, świetny do bikepackingu. Ma lekką i sztywną karbonową ramę z komfortową geometrią, wiele mocowań, karbonowy widelec i sztycę, osprzęt Shimano GRX 400, koła Merida i 12-mm sztywne osie.

Produkty powiązane

PayPal Check out
Merida
Le grand
Cannondale
Cube
Schwinn
Kross