Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461

MERIDA SILEX 200 GLOSSY BLACK (MATT BLACK)

MERIDA SILEX 200 MATT SILVER (WHITE) Zobacz większe

Cena:

5 039 zł

6 299 zł

-20%

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO SORA GS
  • RAMA SILEX LITE R12 (PF86)
  • WAGA 10,4 KG
  • KORBA FSA OMEGA 48-32 C400ST-59
  • PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO SORA DF


MERIDA SILEX 200 GLOSSY BLACK (MATT BLACK)
Średnia ocena: 4.0 (80%)
Na podstawie: 6 ocen

Zarezerwuj produkt, skontaktujemy się z Tobą

Oblicz ratę

Opis

MARKA MERIDA
MODEL SILEX 200 GLOSSY BLACK (MATT BLACK)
PŁEĆ MĘSKA
ROZMIAR KOŁA 28"
KOLEKCJA 2023
KOD PRODUKTU

O produkcie

Nie ma to jak jazda bez konkretnego celu, zerkania na zegarek, gdy trasa tworzy się na bieżąco i nie zakłada żadnych ograniczeń. Właśnie do takich przejażdżek został stworzony SILEX, pierwszy rower gravelowy w historii Meridy. Ma geometrię inspirowaną nowoczesnym MTB, jest bardzo komfortowy i wszechstronny. Długa górna rura, wysoka główka ramy i krótki mostek przekładają się na zwinne i pewne prowadzenie.

Specyfikacja techniczna

Rama: ? Silex lite R12 (PF86)
Widelec: ? Silex Carbon 12FM
Amortyzator tylny: ? N/A
Obręcze: ? Merida comp 22 disc cross
Piasty: ? Bearing 6B 12-100/142
Szprychy: ? N/A
Opony: ? Maxxis Gravel 35 zwijana
Pedały: ? N/A
Korba: ? FSA Omega 48-32 C4002ST-59
Wkład supportu: ? N/A
Łańcuch: ? N/A
Kaseta: ? Shimano CS-HG200-9 95 11-32
Przerzutka przednia: ? Shimano Sora DF
Przerzutka tylna: ? Shimano Sora GS
Manetki: ? Shimano Sora
Kierownica: ? Merida expert 31.8 6 oval
Chwyty: ? N/A
Mostek: ? Merida comp 31.8-6
Stery: ? N/A
Hamulce: ? Promax Decode R Mechaninical disc
Dźwignie hamulca: ? N/A
Siodło: ? Merida sport
Wspornik siodła: ? Merida Comp SB0 30.9
Kolor: ? Matt silver (white)

Więcej informacji

  • PROSTOTA

Wybrane modele SILEX są wyposażone w napęd 1x. Oznacza on przede wszystkim prostotę i mniejszą wagę. Napęd taki może zapewnić 98% zakresuprzełożeń kompaktowej szosowej korby 50-34 w zestawie z kasetą 11-32.

  • SZEROKO

Standardowy SILEX jest wyposażony w 35-mm opony, ale mieści nawet 42-mm opony na kole 700c albo 2,0'' opony na kole 650b. Dodatkowo zwiększa to zakres zastosowania roweru i pozwala dopasować go do własnych potrzeb.

  • ZAAWANSOWANA RAMA

Ramy SILEX są stworzone z najwyższej jakośći stopu aluminium 6066. Jest on wyjątkowo lekki i trwały, pozwala także uzyskać bardzo złożone kształty w procesie hydroformowania. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

  • NAJNOWSZE TECHNOLOGIE

12-mm sztywne osie nie tylko poprawiają sztywność roweru, ale także ułatwiają dopasowanie koła. Hamulec tarczowy jest mocowany w systemie flat mount na dolnej rurze tylnego trójkąta dla lepszego przeniesienia sił hamowania i zabezpieczenia hamulca przed uszkodzeniami. SILEX wykorzystuje także efektywny system chłodzenia hamulca Disc Cooler, który może się przydać szczególnie w podróży, gdy rower jest w pełni załadowany.

  • INNOWACYJNE OPONY

Specjalnie dla naszego SILEKSA Maxxis stworzył opony 35c, model semi-slick z bocznymi klockami. Wykorzystuje on technologie Silkworm Maxxisa, który zwiększa odporność na przebicia i rozerwanie opony, a także poprawia jej właściwości rotacyjne. Opona ta może być używana z wysokim ciśnieniem do szybkiej jazdy na szosie albo niższym, które pozwoli dobrze wykorzystać ją w terenie.

  • W PEŁNI ZAŁADOWANY

Zgodnie z ideą wszechstronności, SILEX może być dostępny razem z zestawem toreb na ramę i pod siodło. W rowerze można także założyć błotniki, które pozwolą szybko przystosować go na przykład do jazdy zimą.

GEOMETRIA

merida-drawing-geometries-2018.svg?p3

Rozmiar ramy XS S M L XL
Rozmiar opon 28" 28" 28" 28" 28"
Rozmiar ramy [cm] 44 47 50 53 56
ST - rura podsiodłowa [mm] 440 470 500 530 560
TT - długość ramy [mm] 548 554 579 600 620
CS - dolne rury tylnego trójkąta [mm] 430 430 430 430 430
HTA - kąt główki ramy [stopnie] 71 71 71 71 71
STA - kąt rury podsiodłowej [°] 74 74 74 74 74
Bd - położenie środka supportu [mm] 75 75 75 75 75
Ht - wysokość główki ramy [mm] 160 180 200 220 240
Fl - długość widelca [mm] 397 397 397 397 397
R - reach - zasięg [mm] 380 380 400 415 430
S - stack - wysokość ramy [mm] 587 606 625 644 663
WB - baza kół [mm] 1027 1034 1060 1082 1103
Sh - wysokość górnej rury od podłoża - przekrok [Mm] 716 744 772 799 826

TECHNOLOGIA

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM

Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

HFS - HYDRO FORMING SYSTEM

Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

X-TAPER HEADTUBE

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

SMOOTH WELDING

Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

NTERNAL CABLE ROUTING

Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

DOWN TUBE EXIT

Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

F-MOUNT

Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.

C-MOUNT

Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.

THROUGH AXLE 12-100
Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.

Opinie

Oceń 
2024-08-31

Słabo.

Dużo osób mówiło mi - kup, bardzo spoko pierwszy gravel. Niestety dałem się namówić. Jedną gwiazdkę dodałem za w miarę przyzwoicie lekką ramę.
Hamulce - Promaxy są koszmarne. Nic ich nie broni. Sofa- pomimo już trzech serwisów gwarancyjnych, jest nie do wyregulowania. Trzy różne serwisy w Krakowie. Dwie plastikowe zaślepki w kierownicy wypadły po tygodniu. Dwie małe przy przednim hamulcu, nawet dnia nie wytrzymały.
Hamulec tył - lepiej nie hamować bo wstyd. Klocki drą o tarcze. Cała rama drga, wiocha na maksa.

Napisz swoją opinię!

Napisz opinię

MERIDA SILEX 200 GLOSSY BLACK (MATT BLACK)

MERIDA SILEX 200 GLOSSY BLACK (MATT BLACK)

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO SORA GS
  • RAMA SILEX LITE R12 (PF86)
  • WAGA 10,4 KG
  • KORBA FSA OMEGA 48-32 C400ST-59
  • PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO SORA DF

Produkty powiązane

PayPal Check out
Merida
Le grand
Cannondale
Cube
Schwinn
Kross