Oferujemy kilka opcji dostawy:
Więcej w zakładce Wysyłka i dostawa.
Oferujemy następujące metody płatności:
Więcej w zakładce Płatności.
Koszty dostawy zależą od wybranej metody dostarczenia towaru do Klienta.
Więcej w zakładce Wysyłka i dostawa.
Gdy otrzymasz uszkodzoną paczkę, niezwłocznie spisz protokół uszkodzenia paczki przy kurierze, a następnie poinformuj nas o problemie drogą mailową na adres sklep@supersportowy.pl.
Tak, istnieje możliwość dokonania zakupu w systemie ratalnym. Współpracujemy z następującymi bankami:
Więcej szczegółów w zakładce Raty.
Reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 14-stu dni od daty jej złożenia oraz dostarczenia wszystkich wymaganych dokumentów. Reklamację możesz złożyć osobiście w naszym sklepie stacjonarnym lub za pośrednictwem e-maila.
Więcej w zakładce Reklamacje i zwroty.
Tak, w Supersportowy.pl przysługuje Ci 14 dni na zwrot towaru, pod warunkiem, że towar nie nosi śladów użytkowania oraz jest w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu.
Więcej w zakładce Reklamacje i zwroty.
Tak, status swojego zamówienia możesz na bieżąco sprawdzać po zalogowaniu się na swoje konto. Tam również masz wgląd w swoją historię zakupów, dostęp do faktur i możliwość edytowania swoich danych.
Tak! Nasi eksperci są dostępni, aby pomóc Ci w wyborze odpowiedniego sprzętu, który całkowicie spełni Twoje oczekiwania. Możesz skontaktować się z nami telefonicznie, mailowo lub odwiedzić nasz sklep stacjonarny.
Funkcja bezpłatnej rezerwacji dotyczy wyłącznie sklepu stacjonarnego. Umożliwia nam kontakt z Tobą celem ustalenia szczegółów zamówienia produktu lub poinformowania Cię o dostępności bądź dostawie produktu.