MARKA | MARIN |
MODEL | ALPINE TRAIL E2 |
PŁEĆ | UNISEX |
ROZMIAR KOŁA | 29" |
KOLEKCJA | 2023 |
KOD PRODUKTU |
EMTB.
Marin Alpine Trail E2 wykorzystuje całą wiedzę Marin o rowerach z największym skokiem zawieszenia. Jest to obecnie ich najbardziej agresywna platforma enduro, tworząca najbardziej wydajny eMTB, jaki dotychczas powstał.
Kolarstwo górskie z doładowaniem.
Poznaj możliwości jazdy w górę i w dół, nawet w najbardziej wymagającym terenie.
Maksymalizacja zabawy.
Alpine Trail E2 zaprowadzi Cię dalej i szybciej, pozwalając na pokonanie najbardziej agresywnych szlaków w górę i w dół.
Kluczowe zmiany w stosunku do Alpine Trail E1:
Rama: ? |
All New Series 4 Alloy Frame, 150 mm Multitrac suspension, Integrated Battery/On-switch/Charging Port, 148 mm Rear Thru-Axle, Built-in Rear Speed Sensor |
Widelec: ? |
Fox 38 Performance Elite, 160 mm travel, 29" , 110 x 15 mm Boost Kabolt Thru-Axle, 44 mm Offset, Integrated Fox Fender |
Amortyzator tylny: ? |
Fox Float DHX2, Performance Elite, Low Speed Compression and Rebound Adjustment, 205 x 65 mm, Trunnion Upper Mount, 25 mm x M8 Lower Mount, S/M Spring = 350 lb, L/XL Spring = 450 lb |
Obręcze: ? |
front: Marin Aluminum Double Wall, 29" Diameter, 32mm Inner Rim Width, rear: Marin Aluminum Double Wall, 27,5" Diameter, 38 mm Inner Rim Width; Pinned Joint, Disc Specific, Tubeless Compatible |
Piasty: ? |
front: Shimano MT-410B, 110 x 15 mm, Centerlock Disc, 32H, rear: Shimano HB-MT510B, 148 x 12 mm, Centerlock, Microspline Freehub Body |
Szprychy: ? | 14g Black Stainless Steel |
Opony: ? |
przód: Maxxis Assegai 29 x 2,5", 3C MaxxTerra, EXO+, Tubeless Compatible, tył: Maxxis Minion DHR II 27,5 x 2,8”, 3C Maxx Terra, EXO+, Tubeless Compatible |
Pedały: ? |
Marin MTB Plastic |
Korba: ? |
e13 e*Spec Plus Crank, 165 mm Length with e13 e*Spec DM Chainring 38T, e13 Plus Chainguide, Aluminum Plate |
Silnik/bateria/przełącznik/dodatki: |
Shimano Steps EP8 Drive Unit, 250 W, 85 Nm / BT-8036, Internal 630 Wh / SW-E7000 Left Hand Switch for Assist Mode Change / Shimano Battery Charger EC-E6002, Bolt-on Thru-Axle |
Łańcuch: ? |
KMC E12S, EBike Specific Chain |
Kaseta: ? |
Shimano SLX M7100, 12-Speed, 10-51T |
Wyświetlacz: |
SC-E8000 Display |
Przerzutka tylna: ? |
Shimano XT 8100 12-Speed, SGS |
Manetki: ? |
Shimano SLX 7100 12-Speed, I-Spec EV |
Kierownica: ? |
Marin 35 mm 7000 Alloy Bar, 780 mm Length, 5 Degree Up, 8 Degree Back |
Chwyty: ? |
Marin Single Clamp Locking |
Mostek: ? |
Marin CNC Stem, 35 mm Length, 35 mm Bar Bore |
Stery: ? |
FSA No 57, Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8" x 1 1/2” |
Hamulce: ? | przód: Shimano SLX 4-Piston Hydraulic Disc, 203 mm Rotor, tył: Shimano SLX 4-Piston Hydraulic Disc, 203 mm Rotor w/ Speed Sensor |
Dźwignie hamulca: ? |
Shimano SLX Levers, I-Spec EV |
Siodło: ? |
Marin eMTB Saddle |
Wspornik siodła: ? |
X-Fusion Manic, Size S 125 mm Travel, Size M and L 150 mm Travel, Size XL 170 mm Travel, 30,9 mm |
Kolor: | Gray (szary) |
Modele Alpine Trail E są zbudowane na naszych ramach aluminiowych serii 4, ze szczegółowymi kutymi profilami, wysoce manipulowanymi rurami i pełnym wewnętrznym prowadzeniem linek. Daje to rowerzyście najwyższej klasy aluminiową ramę, kompatybilną z nowoczesnymi damperami sprężynowymi lub amortyzatorami powietrznymi.
Alpine Trail E2 posiada ten sam świetny, sprawdzony system zawieszenia MultiTrac, ale zoptymalizowany pod kątem obecności silnika Shimano STEPS. Dzięki tej kombinacji nie ma potrzeby stosowania platformy ani dźwigni blokującej skok, po prostu wsiadaj i pędź pod górę.
Rozmiary kół 29” z przodu i 27,5”+ z tyłu to idealne połączenie dla Alpine Trail E2. Większe przednie koło łatwo się toczy przez każdą przeszkodę na szlaku i oferuje najlepszą przyczepność na zakrętach. Grubsze tylne koło w rozmiarze 27,5” x 2,8” dodaje zabawowego charakteru, ulepsza przyspieszenie, hamowanie i przyczepność.
Współczesny rowerzysta na szlaku potrzebuje by jego siodło mogło opuścić się błyskawicznie, aby można było doskonale balansować ciałem na rowerze. W Alpine Trail E2, długość rury podsiodłowej została zminimalizowana, wraz z minimalną głębokością wsuwania sztycy, tak aby rowerzyści we wszystkich rozmiarach ram mogli dostać rower z maksymalnie opuszczaną sztycą.
Mr.
1