Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461

MERIDA eBIG.TOUR 9.300 MET. BLUE/BLACK

MERIDA eBIG.TOUR 9.300 MET. BLUE/BLACK Zobacz większe

10 990 zł

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO ALTUS
  • WIDELEC SR 18 XCM-ATB HLO DS 29 100
  • KORBA SHIMANO CRE80-B 38
  • BATERIA E8010 500Wh
  • NAPĘD SHIMANO ENGINE (E6002KL)

dostępny, realizacja 2-5dni,
zarezerwuj produkt, skontaktujemy się z Tobą

Oblicz ratę

Opis

MARKAMERIDA
MODELMERIDA eBIG.TOUR 9.300 MET. BLUE/BLACK
PŁEĆMĘSKA
ROZMIAR KOŁA29"
KOLEKCJA2018
KOD PRODUKTU

O produkcie

Jeszcze jeden model od Meridy to czarno-niebieski MERIDA eBIG.TOUR 9.300 MET. BLUE/BLACK. Do wyboru są trzy rozmiary ramy. Do niej dostosowany jest również rozmiar kół (27,5-calowe bądź 29-calowe). Ten rower elektryczny ma napęd E60002KL i przerzutkę tylną Shimano Altus RD M 2000. To męski model typu hardtail, idealny do wypraw terenowych, ale także do jazdy po ulicach. Wyposażono go w siodło Crossway comfort oraz widelec z możliwością zdalnej blokady amortyzatora. Można go zakupić online, płacąc w ratach.

Specyfikacja techniczna

Rama: ?eBIG TOUR
Widelec: ?SR 18 XCM-ATB HLO DS 29-100
Amortyzator tylny: ?BRAK
Jednostka napędowa: ?Engine (E60002KL)
Bateria: ?Battery E8010 500Wh
Wyświetlacz: ?Shimano
Obręcze: ?Merida Big Nine comp CC
Piasty: ?Shimano HBTX505 cen/ Shimano FHTX505 cen
Szprychy: ?N/A
Opony: ?Maxxis Ikon 29 2.2 zwijana + EXO Protection
Pedały: ?N/A
Korba: ?Shimano CRE80-B 38
Wkład supportu: ?N/A
Łańcuch: ?N/A
Kaseta: ?Shimano CS-HG400-9 12-36
Przerzutka przednia: ?BRAK
Przerzutka tylna: ?Shimano Altus RD M 2000
Manetki: ?Shimano Altus rapidfire
Kierownica: ?Merida Expert OS 720 R12
Chwyty: ?N/A
Mostek: ?Merida Comp OS 15
Stery: ?N/A
Hamulce: ?Shimano M315
Dźwignie hamulca: ?N/A
Siodło: ?Crossway comfort
Wspornik siodła: ?Merida Expert SB0 30.09
Kolor: ?Met blue/black

Więcej informacji

  • WIDELEC Z BLOKADĄ

Przedni amortyzator ze 100-mm skokiem może być blokowany bezpośrednio na obudowie bądź zdalnie za pomocą dźwigni na kierownicy. Dzięki temu można dostosować go do rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu, by jazda była efektywna, a transfer energii optymalny.

  • WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW/SMART ENTRY

W każdy modelu eBIG.SEVEN stosujemy wewnętrzne prowadzenie przewodów. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni przed zabrudzeniem i wilgocią. Przewody pod odpowiednim napięciem blokuje nasz system SMART ENTRY. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. 

  • GŁÓWKA RAMY X-TAPER

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8'' na górze i 1 1/2'' na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

  • GOTOWY NA WIELE

Wszechstronność roweru zwiększa możliwość zamontowania w nim bagażnika i błotników. eBIG.SEVEN ma wszystkie niezbędne mocowania, które pozwolą dostosować go do potrzeb wypraw czy codziennych dojazdów z bagażem do pracy. Rower jest fabrycznie wyposażony w solidną stopkę oraz przednie i tylne oświetlenie.

  • MOCNE WSPARCIE

W zależności od wersji, eBIG.SEVEN jest wyposażony w silnik Shimano STEPS  E6000 zasilany baterią o pojemności 500Wh. Takie zestawienie zapewnia odpowiednią moc na trasie oraz zrównoważoną i płynną pracę.

  • KOŁA DOSTOSOWANE DO ROZMIARU RAMY

W zależności od rozmiaru ramy eBIG.TOUR jest dostępny z kołami 29'' bądź 27,5''. Aby sprostać oczekiwaniom niższych rowerzystów (mniejszy przekrok, niżej położona kierownica), mniejszym rozmiarom ram towarzyszą koła 27,5''. Z kolei rozmiary L i XL wyposażamy w koła 29'' dostosowane do potrzeb wyższych osób.

GEOMETRIA

TECHNOLOGIE

SMART ENTRY
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
THROUGH AXLE 15-100
THROUGH AXLE 15-100
Osie thru-axle 15mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
K-MOUNT DROP-OUT
K-MOUNT DROP-OUT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
F-MOUNT
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
LOCKOUT
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
Merida
Le grand
Cannondale
Cube
Schwinn
Kross