Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461

MERIDA eBIG.NINE 900 SILK ANTHRACITE/BLACK (RED)

MERIDA eBIG.NINE 900 SILK ANTHRACITE/BLACK (RED) Zobacz większe

Cena:

18 990 zł

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO XT M8000
  • WIDELEC FOX RHYTHM 32 FLOAT E8000
  • KORBA SHIMANO CRE80-B 38
  • KOŁA SYSTEMOWE DT SWISS M1700 SPLINE
  • NAPĘD SHIMANO ENGINE (E8000)

MERIDA eBIG.NINE 900 SILK ANTHRACITE/BLACK (RED)
Średnia ocena: 4.4 (88%)
Na podstawie: 10 ocen

Zarezerwuj produkt, skontaktujemy się z Tobą

Oblicz ratę

Opis

MARKA MERIDA
MODEL MERIDA eONE-SIXTY 900E GREEN (BLACK)
PŁEĆ MĘSKA
ROZMIAR KOŁA 29"
KOLEKCJA 2018
KOD PRODUKTU

O produkcie

Elektryczny model, nadający się zarówno do codziennej jazdy w mieście, jak i dłuższych wypraw w teren. MERIDA eBIG.NINE 900 SILK ANTHRACITE/BLACK (RED) wyposażony został w napęd Shimano E8000 lub E6000 i hamulce Shimano XT fin. Ten męski rower ma 29-calowe koła, zapewniające niewielki opór toczenia. Przewody poprowadzono we wnętrzu ramy, dzięki czemu nie dostanie się do nich wilgoć, a sama maszyna lepiej wygląda. Model dostępny online. Istnieje możliwość wyboru rozmiaru ramy. Jego cena wynosi 18 990 zł.

Specyfikacja techniczna

Rama: ? new eBig Nine E8000
Widelec: ? FOX Rhythm 32 Float Boost
Amortyzator tylny: ? BRAK
Jednostka napędowa: ? Engine (E8000)
Bateria: ? Battery E8010 500Wh
Wyświetlacz: ? Shimano
Obręcze: ? Koła systemowe DT Swiss M1700 Spline TWO boost TC
Piasty: ? Koła systemowe DT Swiss m1700 Spline TWO boost TC
Szprychy: ? N/A
Opony: ? Maxxis Forekaster
Pedały: ? N/A
Korba: ? Shimano CRE80-B 38
Wkład supportu: ? N/A
Łańcuch: ? N/A
Kaseta: ? Shimano SLX 11-46 11s
Przerzutka przednia: ? BRAK
Przerzutka tylna: ? Shimano XT M8000 Shadow+
Manetki: ? Shimano XT 11
Kierownica: ? Merida Expert OS 720 R10
Chwyty: ? N/A
Mostek: ? Merida Expert OS+6
Stery: ? N/A
Hamulce: ? Shimano XT fin
Dźwignie hamulca: ? N/A
Siodło: ? Merida expert
Wspornik siodła: ? Merida Expert H SB15 30.09
Kolor: ? Silk anthracite/black (red)

Więcej informacji

  • SPORTOWY I KOMFORTOWY

Geometria eBIG.NINE'A odpowiada prostym zasadom. Jest tak sportowa jak to tylko możliwe i tak komfortowa jak trzeba. Rano dojeżdżasz rowerem do pracy, a po niej lubisz wjechać w teren? Żaden problem, eBIG.NINE jest do tego stworzony.

  • WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW/SMART ENTRY

W każdy modelu eBIG.NINE stosujemy wewnętrzne prowadzenie przewodów. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni przed zabrudzeniem i wilgocią. Przewody pod odpowiednim napięciem blokuje nasz system SMART ENTRY. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. 

  • AMORTYZACJA

Przedni amortyzator ze 100-mm skokiem zapewnia odpowiedni komfort na nierównościach. Na pewno to wykorzystasz - ten rower prowokuje do jazdy trudniejszymi trasami.

  • GOTOWY NA WIELE

Wszechstronność roweru zwiększa możliwość zamontowania w nim bagażnika i błotników. eBIG.NINE ma wszystkie niezbędne mocowania, które pozwolą dostosować go do potrzeb wypraw czy codziennych dojazdów z bagażem do pracy. Rower jest fabrycznie wyposażony w solidną stopkę oraz przednie i tylne oświetlenie.

  • MOCNE WSPARCIE

W zależności od wersji, eBIG.NINE jest wyposażony w silnik Shimano STEPS E8000 bądź E6000 zasilany baterią o pojemności 500Wh. Takie zestawienie zapewnia odpowiednią moc na trasie oraz zrównoważoną i płynną pracę.

  • KOŁO 29''

Nasz elektryczny hardtail wykorzystuje sprawdzony 29'' rozmiar koła. Duże koła jadą zdecydowanie szybciej i z mniejszymi oporami toczenia niż swoje mniejsze odpowiedniki. Mają świetne parametry trakcji, znakomicie radzą sobie z przeszkodami i bardzo płynnie pokonują korzenie czy ostre krawędzie.

GEOMETRIA

TECHNOLOGIE

SMART ENTRY
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
K-MOUNT DROP-OUT
K-MOUNT DROP-OUT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
F-MOUNT
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
LOCKOUT
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
CASTING MOTOR BRACKET
CASTING MOTOR BRACKET
Zaawansowane kształty możliwe do osiągnięcia dzięki technologii odlewu. Zapewnia ona spójny wygląd, a także mocne połączenie ramy i silnika w rowerze elektrycznym. Technologia ta daje również lepsze osiągi i stabilną konstrukcję.

Opinie

Napisz opinię

MERIDA eBIG.NINE 900 SILK ANTHRACITE/BLACK (RED)

MERIDA eBIG.NINE 900 SILK ANTHRACITE/BLACK (RED)

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO XT M8000
  • WIDELEC FOX RHYTHM 32 FLOAT E8000
  • KORBA SHIMANO CRE80-B 38
  • KOŁA SYSTEMOWE DT SWISS M1700 SPLINE
  • NAPĘD SHIMANO ENGINE (E8000)
PayPal Check out
Merida
Le grand
Cannondale
Cube
Schwinn
Kross