Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461

MERIDA eONE-SIXTY 900E GREEN (BLACK)

MERIDA eONE-SIXTY 900E GREEN (BLACK) Zobacz większe

Cena:

26 999 zł

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO XT Di2
  • WIDELEC FOX FLOAT 36 BOOST
  • AMORTYZATOR TYŁ FOX FACTORY FLOAT X2
  • KOŁA SYSTEMOWE DT SWISS HX 1501 SPLINE
  • NAPĘD SHIMANO ENGINE (E8000)

dostępny, realizacja 2-5dni,
zarezerwuj produkt, skontaktujemy się z Tobą

Oblicz ratę

Opis

MARKAMERIDA
MODELMERIDA eONE-SIXTY 900E GREEN (BLACK)
PŁEĆMĘSKA
ROZMIAR KOŁA27,5"
KOLEKCJA2018
KOD PRODUKTU

O produkcie

Merida stworzyła model, który zdobył wiele nagród. MERIDA eONE-SIXTY 900E GREEN (BLACK) to wyjątkowy męski rower, wyposażony w napęd elektryczny Shimano Engine E8000. Aluminiowa rama o wspaniałej geometrii, poprowadzone wewnątrz niej przewody i hamulec, zamontowany bezpośrednio wewnątrz trójkąta tylnego to tylko niektóre z jego licznych zalet. Fox Factory Float X2 zapewnia znakomitą amortyzację tyłu i tłumienie drgań. Model dostępny w sklepie internetowym w cenie 26 999 zł z możliwością zapłaty w ratach.

Specyfikacja techniczna

Rama: ?eOne-Sixty
Widelec: ?FOX Float 36 boost 15mm x 110mm
Amortyzator tylny: ?FOX Factory Float X2
Jednostka napędowa: ?Engine (E8000)
Bateria: ?Battery E8010 500Wh
Wyświetlacz: ?Shimano
Obręcze: ?Koła systemowe DT Swiss HX1501 Spline one 35 boost
Piasty: ?Koła systemowe DT Swiss HX1501 Spline one 35 boost
Szprychy: ?N/A
Opony: ?Maxxis DHR 27,5+2.8 zwijana
Pedały: ?N/A
Korba: ?Shimano CRE80-B 34
Wkład supportu: ?N/A
Łańcuch: ?N/A
Kaseta: ?Shimano XT 11-46
Przerzutka przednia: ?BRAK
Przerzutka tylna: ?Shimano XT Di2 RD-M8050
Manetki: ?Shift Switch XT Di2
Kierownica: ?Merida Expert 35 780
Chwyty: ?N/A
Mostek: ?Merida Expert SS 45
Stery: ?N/A
Hamulce: ?Shimano Saint disc
Dźwignie hamulca: ?N/A
Siodło: ?Merida expert
Wspornik siodła: ?Rock Shox Reverb Stealth 30.9mm
Kolor: ?Green (black)

Więcej informacji

  • ZABAWA NA CAŁEGO

Geometria roweru mówi wszystko 440 mm zasięgu (rozmiar M), 439-mm dolne rury tylego trójkąta, 7,5'' kąt rury podsiodłowej i 66,5'' kąt główki ramy. Zabawa przez duże "Z". Po prostu nie można wycisnąć więcej z roweru elektrycznego z pełnym zawieszeniem.

  • GŁÓWKA RAMY X-TAPER

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8'' na górze i 1 1/2'' na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzyjne sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia na zakrętach.

  • METRYCZNY DAMPER/MOCOWANIE RS TRUNNION

Nowy metryczny damper dał naszym projektantom większą swobodę w tworzeniu ramy. W połączeniu z łożyskami górnego mocowania trunnion uzyskano większą czułość zawieszenia, którego praca może być idealnie dostosowana do potrzeb.

  • SMART ENTRY

Specjalny system blokuje wewnętrznie przewody pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie trzeba się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa staje się wyboista. Wszystkie wloty w tym systemie są całkowicie wymienne, dlatego jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

  • 650B+

Kapitalna trakcja - zarówno pod górę jak i w dół. Nieważne, czy zmagasz się z trudnym techniznie podjazdem czy mkniesz szybkim zjazdem - eONE-SIXTY  każdych warunkach wykorzysta zalety opon plus w rozmiarze 2,8''.

  • TECHNOLOGIA BOOST

Rower wykorzystuje 148-mm standard piast w tylnym kole, a większość z nich także 110-mm standard w przednim kole. W porównaniu z tradycyjnymi piastami, standard Boost dodaje 6 mm szerokości z tyłu i 10 mm z przodu. Dzięki temu bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koło. Dodatkowo wzmacnia koło sztywna oś.

GEOMETRIA

TECHNOLOGIE

SMART ENTRY
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
LOCKOUT
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
CASTING MOTOR BRACKET
CASTING MOTOR BRACKET
Zaawansowane kształty możliwe do osiągnięcia dzięki technologii odlewu. Zapewnia ona spójny wygląd, a także mocne połączenie ramy i silnika w rowerze elektrycznym. Technologia ta daje również lepsze osiągi i stabilną konstrukcję.

Opinie

Napisz opinię

MERIDA eONE-SIXTY 900E GREEN (BLACK)

MERIDA eONE-SIXTY 900E GREEN (BLACK)

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO XT Di2
  • WIDELEC FOX FLOAT 36 BOOST
  • AMORTYZATOR TYŁ FOX FACTORY FLOAT X2
  • KOŁA SYSTEMOWE DT SWISS HX 1501 SPLINE
  • NAPĘD SHIMANO ENGINE (E8000)
Merida
Le grand
Cannondale
Cube
Schwinn
Kross