Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461
MERIDA REACTO 300 MATT BLACK/BLUE -GREY Zobacz większe

MERIDA REACTO 300 MATT BLACK/BLUE -GREY

W sezonie 2017 REACTO pozostaje jednym z najbardziej aerodynamicznych rowerów świata. W sezonie 2017 zapewniamy także aluminiowe wersje REACTO, które przejęły po karbonowych wiele zaawansowanych rozwiązań.

Więcej szczegółów

ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ

4 590,00 zł




Opis

MARKA MERIDA
MODEL REACTO 300 MATT BLACK/BLUE -GREY
PŁEĆ MĘSKA
ROZMIAR KOŁA 28"
KOLEKCJA 2017

Więcej informacji

W sezonie 2017 REACTO pozostaje jednym z najbardziej aerodynamicznych rowerów świata. Dzięki niezaprzeczalnym aerodynamicznym zaletom nasz ścigacz zapewnił wiele cennych zwycięstw w World Tourze. Rower ten oszczędza siły kolarza, co odczuwają jednak nie tylko zawodowcy. Stworzyliśmy REACTO po niezliczonych godzinach testów w tunelu aerodynamicznym. Znakomite parametry oporu powietrza osiągnięto dzięki zastosowaniu wielu zaawansowanych technologii. Można je dostrzec m.in. w rurach typu NACA Fastback w kształcie kropli ze ściętym tyłem czy oryginalnej konstrukcji przedniego widelca MERIDY. Pęd do jak najmniejszych oporów powietrza wymusił również zintegrowanie hamulców z kształtem ramy, wewnętrzne poprowadzenie linek i zastosowanie zintegrowanej sztycy S-Flex. Zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej pozwala uniknąć specjalny zacisk Internal Clamp, a pełnię aerodynamicznych możliwości REACTO pomaga wykorzystać główka Flip Flop. Znacznie ułatwia ona przyjęcie idealnej pozycji na rowerze. REACTO oszczędza siły kolarza nie tylko dzięki aerodynamice, ale także poprzez komfort. W wybranych modelach oprócz sztycy zapewnia go m.in. technologia Bio Fiber Damping Compound z wykorzystaniem lnianych biowłókien. Dzięki temu nasz aero pocisk gwarantuje wygodę na poziomie klasycznych rowerów szosowych. W sezonie 2017 zapewniamy także aluminiowe wersje REACTO, które przejęły po karbonowych wiele zaawansowanych rozwiązań.

RAMA

RAMA

ALU / Reacto direct-super BSA

ROZMIAR RAMY

XS-47, S-50, S-M-52, M-L-54, L-56, XL-59 [cm]

KOLOR

MATT BLACK (BLUE/GREY)

WIDELEC

Reacto Carbon Race

NAPĘD

PRZEŁOŻENIA

20

PRZERZUTKA P

Shimano TIAGRA D

PRZERZUTKA T

Shimano TIAGRA SS

MANETKA P/T

Shimano Tiagra Dual control

KORBA

FSA Omega 52-36 MegaExo

KASETA

Shimano CS-HG500-10 12-28

KOŁA

ROZMIAR KÓŁ

700C

PIASTA P/T

Road seal Bearing

OBRĘCZE

Merida AERO 30

OPONA P/T

Maxxis Dolemites 23 fold

KOMPONENTY

HAMULEC P/T

Merida Road Comp/Merida Reacto direct

KIEROWNICA

Merida Compact road OS

MOSTEK

Merida pro OS -5

SIODŁO

Merida Race 5

SZTYCA

Reacto carbon

SMOOTH WELDING      

Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.

INTERNAL CABLE

Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.

CARBON FORK

Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.

HFS – HYDRO FORMING SYSTEM

Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz). Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM

Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.

X-TAPER HEADTUBE

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

NACA FASTBACK PROFILE

Specjalne profi le rur NACA Fastback w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Do ich produkcji wykorzystano dane zebrane podczas niezliczonych godzin testów w tunelu aerodynamicznym. Efektem tych prac jest przede wszystkim konstrukcja dolnej rury, rury podsiodłowej i górnych rur tylnego trójkąta w REACTO oraz WARP TRI. Idealnie łączą one w sobie istotne parametry sztywności i aerodynamiki.

INTERNAL CLAMP

Specjalny zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Dzięki temu Internal Clamp jest czymś znacznie istotniejszym niż tylko atrakcją dla oka.

DOWN TUBE EXIT

Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.